اطلاعات جدیدی از سری هواوی P40 فاش شد

یک‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
افشاگری در توییتر از احتمال عرضه‌ی پرچم‌دار سومی در سری جدید هواوی P40 می‌گوید. تصویری از خط تولید P40 نیز منتشر شده که چینش دوربین سه‌گانه‌ی گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

گزارش شده که سری هواوی پی ۴۰ این‌بار شاهد سه گوشی پرچم‌دار است. طبق گفته‌های این شرکت پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو طبق آنچه انتظار می‌رود عرضه می‌شوند؛ همچنین یک مدل پریمیوم پی ۴۰ پرو نسخه‌ی پورشه  یا پی ۴۰ پرو مکس نیز در دستور کار قرار دارد. نسخه‌های فاش شده نباید با چند گزارشی که در گذشته در مورد هواوی پی ۴۰ لایت منتشر شده اشتباه گرفته شود. گفته می‌شود که پی ۴۰ لایت نیز بخشی از سری P40 است؛ اما مدل پرچم‌دار نیست. اگر شایعه‌ی جدید درست باشد، هواوی پی ۴۰ پرو نسخه‌ی پورشه یا پی ۴۰ پرو مکس به‌عنوان سومین گوشی پرچم‌دار در خانواده‌ی پی ۴۰ عرضه خواهند شد. سری جدید هواوی P40 قرار است ماه مارس (اسفند ۱۳۹۸) امسال عرضه شوند.

huawei p40 pro

افشاگری با نام RODENT950 در توییتر ادعا کرده که سه مدل از سری P40 وجود خواهد داشت. وقتی شخصی از او پرسید که آیا منظورش پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ لایت است، وی تصریح کرد که در مورد سه مدل پرچم‌دار صحبت می‌کند. وی سپس گفت که سومین مدل پریمیوم احتمالا پی ۴۰ پرو پورشه ادیشن یا نسخه‌ی پی ۴۰ پرو مکس خواهد بود. وی همچنین اظهار داشت که طراحی دوربین مدل پایه ممکن است بیشتر شبیه پی ۳۰ پرو باشد و طراحی جدید دوربین مستطیلی شکل که در رندرهای فاش شده دیده می‌شود فقط مختص مدل سوم خواهد بود.

The P40 may also come in three models— Teme (特米) (@RODENT950) January 2, 2020

به‌تازگی تصویری از آنچه گفته می‌شود بخشی از دوربین پی ۴۰ است که در خط تولید گرفته شده، این مسئله را مشخص می‌کند که پرچم‌دار پایه‌ی این سری برای فصل بهار، از نظر سخت‌افزاری آماده شده است.

پنل دوربین احتمالی هواوی پی 40

سه دوربین در تصویر قابل‌مشاهده است که در سه برش مدور قرار گرفته است. هیچ‌کدام از آن‌ها دوربین پریسکوپ تله‌فوتو نخواهد بود؛ زیرا این دوربین‌ها دارای دهانه‌ی مستطیل شکل هستند. به‌نظر می‌رسد این قابلیت برای نسخه‌ی پرو کنار گذاشته شده است؛ همان‌طور که در پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو این اتفاق افتاد.

اگر افشاگر درست گفته باشد، هواوی پی ۴۰ پرو مکس یا نسخه‌ی پورشه، مطابق رندرهای منتشر شده، دوربین پنج‌گانه در پشت و دوربین دوگانه در جلو خواهد داشت. انتظار می‌رود که پنج دوربین عقب در یک ماژول مستطیل شکل و در گوشه‌ی سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته باشند. در پنل جلو نیز احتمالا این گوشی دارای صفحه‌نمایش حفره‌دار و برش قرصی شکل برای دو دوربین سلفی خواهد بود. 

huawei p40 pro

به مدل پرچم‌دار سوم سری پی ۴۰ بازمی‌گردیم. هیچ اطلاعاتی از این گوشی پرچم‌دار در دست نیست؛ اما افشاگر مذکور گفته که این بار سه نسخه‌ی پرچم‌دار در راه خواهد بود. او به‌صراحت نگفته که نسخه‌ی پی ۴۰ لایت دیگر وجود نخواهد داشت. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، باید درباره‌ی تعداد گوشی‌های سری پی ۴۰ اطلاعات بیشتری منتشر شود.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات