مدیرعامل شیائومی تصویر جعبه ردمی K30 5G را به اشتراک گذاشت

پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شیائومی تصویری از جعبه‌ی گوشی هوشمند 5G ردمی K30 در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

لی جون، مدیرعامل شیائومی تصویری از جعبه‌ی یکی از گوشی‌های هوشمند جدید چینی‌ها که قرار است به‌زودی عرضه شود، در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین به‌اشتراک گذاشت.

جعبه‌ی ردمی K30 5G، سفید رنگ است و نام دستگاه با حروف به رنگ رنگین کمانی روی آن نوشته شده است. انتظار می‌رود نسخه‌ی 5G دستگاه جدید از تاریخ ۷ ژانویه ( ۱۷ دی‌ماه) در بازار چین در دسترس کاربران قرار گیرد. البته کاربران چینی می‌توانند از طریق فروشگاه می استور چین، این گوشی هوشمند جدید را در سراسر چین سفارش بدهند.

ردمی K30 5G

البته در نظر داشته باشید که فروش نسخه‌ی LTE ردمی K30 از نیمه‌ی اول ماه دسامبر آغاز شده است. نسخه‌ی LTE و نسخه‌ی 5G ردمی K30 از نظر مشخصات با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. نسخه‌ی 5G ردمی K30 از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G بهره می‌برد. درحالی‌که نسخه‌ی معمولی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ به بازار عرضه شده است. همچنین، نسخه‌ی 5G این گوشی هوشمند با ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی قرار است در دسترس کاربران چینی قرار گیرد.

ردمی K30 5G با نمایشگر ۶/۶۷ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی در بازار چین عرضه می‌شود. دستگاه از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسل فوق عریض، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین دوگانه‌ی سلفی در حفره‌ی روی نمایشگر قرار دارد. 

باتوجه به اینکه نمایشگر دستگاه LCD است، گوشی هوشمند 5G شیائومی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره نمی‌برد، بلکه حسگر اثر انگشت زیر کلید پاور دستگاه نصب شده است. ردمی K30 5G در رنگ‌های آبی، قرمز، بنفش و سفید به بازار عرضه می‌شود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات