ویوو پتنتی برای صفحه نمایش با چهار حفره ثبت کرد

سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویوو که به گوشی‌های آینده‌نگرانه‌اش معروف است پتنت جدیدی برای صفحه‌نمایشی ثبت کرده که دارای چهار حفره برای دوربین درون خود است.
تبلیغات

ویوو از جمله سازندگان گوشی هوشمند است که طرح‌های آینده‌نگرانه و کمی عجیب ارائه می‌دهد؛ پتنتی که شرکت چینی به‌تازگی ثبت کرده نیز ادامه‌دهنده‌ی همین مسیر است. سایت GizChina پرونده‌ای از ویوو در دفتر مالکیت معنوی چین یافته که صفحه‌نمایشی با چهار حفره‌ی دوربین را نشان می‌دهد.

پتنت ثبت شده این حفره‌ها را در سه آرایش مختلف نشان می‌دهد؛ یک حفره در هر گوشه‌ی صفحه، دو حفره در هر طرف چپ و راست بالای صفحه بدون فاصله‌ای میان آن‌ها و در آخر نیز دو حفره در هر دو سمت بالای صفحه که فاصله‌ای بین آن‌ها وجود دارد. اگرچه می‌توان فرض کرد که این حفره‌ها برای دوربین هستند؛ اما نمی‌توان با اطمینان گفت که این دوربین‌ها مخصوص سلفی هستند یا ممکن است عملکرد دیگری در گوشی ویوو داشته باشند.

پتنت ویوو برای چهار دوربین در جلو

ویوو مدتی است که مرزهای طراحی گوشی را جابه‌جا کرده است. از گوشی‌ای که تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد (ویوو نکس ۳)، تا گوشی‌ای که اولین دوربین پاپ‌آپ دوگانه‌ی سلفی جهان (ویوو V17 پرو) را دارد.

پتنت ویوو برای چهار دوربین در جلو

درهرحال، پتنت ثبت‌شده‌ی ویوو برای چهار دوربین واقع‌بینانه به‌نظر می‌رسد؛ اما در نهایت آن‌ها فقط طرح هستند و لزوما به این معنی نیست که در آینده‌ای نزدیک شاهد چنین کاری در گوشی واقعی ویوو خواهیم بود. تاکنون هیچ خبر یا شایعه‌ای در مورد گوشی ویوو که دارای چهار دوربین جلو باشد منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات