سامسونگ گلکسی فولد 2 ممکن است زودتر از گلکسی S11 عرضه شود

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ پس از استقبال مردم از موتورولا ریزر جدید، تصمیم گرفته است گلکسی فولد ۲ را هرچه‌زودتر معرفی کند. این گوشی تاشو لولایی احتمالا در MWC سال ۲۰۲۰ معرفی و بلافاصله عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گوشی موتورولا ریزر جدید به‌طور غیرمنتظره‌ای محبوب شده است و این شرکت را مجبور به‌عقب‌انداختن تاریخ عرضه برای افزایش موجودی کرده است. اتفاق مذکور برای ریزر سامسونگ را ترغیب کرده است برای عرضه‌ی هرچه‌زودتر سامسونگ گلکسی فولد ۲ بیشتر تلاش کند.

به‌گزارش نشریه‌ی کره‌ای Yonhap، گلکسی فولد ۲ نه‌تنها درکنار گلکسی اس ۱۱ در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) معرفی می‌شود؛ بلکه تقریبا بلافاصله پس از معرفی، به بازار عرضه خواهد شد. بنا‌بر گزارش‌ها، گلکسی فولد ۲ فعلا فقط در کره‌جنوبی عرضه خواهد شد و روانه‌ی بازارهای جهانی نخواهد شد. طراحی و ظاهر گلکسی فولد ۲ در‌حال‌حاضر فاش شده و پیشرفت درخورملاحظه‌ای درمقایسه‌با نسخه‌ی پیشین کرده است.

سامسونگ گلکسی فولد 2
سامسونگ گلکسی فولد 2

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید.

همان‌طورکه در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه تاشو لولایی در پنل پشتی دو دوربین دارد. همچنین در پنل پشتی، صفحه‌ی اعلان کوچکی دیده می‌شود که وقتی دستگاه در حالت بسته قرار دارد، اطلاعات لازم را برای کاربر نمایش می‌دهد. هنگامی‌که دستگاه بازمی‌شود، دوربین سلفی قرارگرفته در حفره‌ی درون صفحه‌نمایش، توجه کاربر را به خود جلب می‌کند.

سامسونگ گلکسی فولد 2
سامسونگ گلکسی فولد 2

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید.

گلکسی فولد ۲ از درگاه USB-C برای شارژکردن بهره می‌برد و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری مانند اغلب گوشی‌های امروزی از دستگاه حذف شده است. باتوجه‌به افشاگری جدید Ice Universe، گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ به‌جای پوشش پلاستیکی قدیمی، از پوشش بسیار باریک شیشه‌ای استفاده می‌کند. چنین اتفاقی باعث می‌شود صفحه‌نمایش یکدست‌تر به‌نظر برسد. همچنین، شایعه شده است که گلکسی فولد ۲ از قلم اس پن سامسونگ پشتیبانی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود این دستگاه در MWC ۲۰۲۰ معرفی شود و با آیفون ۱۱ پرو هم‌قیمت باشد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S،‌ نوت،‌ M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات