گلکسی اس 11 پلاس و پاور بانک جدید سامسونگ با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی معرفی می‌شوند

سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ و پاوربانک جدید کره‌‌ای‌ها از فناوری شارژ سریع ۲۵واتی پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گوشی گلکسی اس ۱۱ منتشر شده است. اوایل مهرماه گفته شد که گلکسی اس ۱۱ در ۲۹ بهمن معرفی می‌شود. آخرین اخبار حاکی از آن است که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس درجریان کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۲۰) رونمایی خواهد شد. 

باوجودی که اطلاعات زیادی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۱ منتشر نشده است، اما شایعه‌‌های مختلفی در مورد ارتقا دوربین دستگاه منتشر شده و پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس به حسگر فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد بود

گلکسی اس ۱۱

به‌علاوه آخرین اخبار منتشر شده نشان می‌دهد باید منتظر دستگاهی با مشخصاتی قدرتمند نظیر بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام باشیم. گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ در وب‌سایت تاییدیه‌ی 3C (تاییدیه‌ی اجباری کشور چین) رویت شده و نکات قابل‌توجهی در مورد آن منتشر شده است. گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره‌ی مدل SM-G9880 از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد که ممکن است سریع‌ترین فناوری شارژ بازار نباشد ولی از سایر دستگاه‌های فعلی سامسونگ بهتر است.

به‌علاوه پیش‌تر شایعه شده بود که کره‌ای‌ها قرار است پاوربانک جدیدی به بازار معرفی و عرضه کنند که ظاهرا پاوربانک جدید نیز از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌‌کند. اخیرا پاور بانک جدید تاییدیه‌ی FCC را دریافت کرده و ظاهرا از فناوری شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در خبر منتشر شده در مورد پاوربانک ذکر شده است که احتمالا حداکثر سرعت شارژ بی‌سیم ۱۵ وات خواهد بود؛ بااین‌حال، این پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

همچنین دستگاهی با شماره‌ی مدل SM-G986 در گیک‌بنچ رویت شد که شماره‌ی مدل آن تقریبا مشابه شماره‌ی مدل مربوط به وب‌سایت دریافت تاییدیه‌ی 3C است و تأیید می‌کند که گلکسی اس ۱۱ با هر دو گزینه‌ی انتخابی تراشه‌ی اسنپدراگون و اکسینوس ۹۸۳۰ معرفی خواهد شد. درکنار همه‌ی این موارد، احتمالا باید منتظر دستگاهی با بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری OneUI 2.0 سامسونگ به بازار باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات