آیفون‌های 2020 احتمالا با سنسورهای تثبیت‌کننده تصویر ارائه خواهند شد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌بینی می‌شود که آیفون‌های سال ۲۰۲۰ نسبت به آیفون‌های سال ۲۰۱۹ ارتقاء قابل توجهی داشته باشند و عملکرد و کارایی بهتری را به ارمغان آورند.
تبلیغات

براساس آخرین شایعات ظاهرا در نسل بعدی گوشی‌های آیفون شاهد سنسورهایی بهبودیافته‌تر از همیشه خواهیم بود. گفته می‌شود که آیفون‌های بعدی به‌جای تثبیت‌کننده اپتیکال یا به‌قولی لرزشگیر اپتیکال از فناوری تثبیت‌کننده تصویر در سنسورهای خود بهره خواهند برد.

آیفون

آیفون‌های کنونی و به‌طور کلی گوشی‌های هوشمند معمولا مجهز به تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال هستند و انتظار می‌رود که گوشی‌های آینده به‌جای تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال با فناوری تثبیت‌کننده تصویر در حسگر همراه باشند تا لرزش تصویر حذف شود و فیلم‌برداری و عکاسی در حالت حرکت عملکرد بهتری داشته باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا اپل این قابلیت جدید را برای عملکرد بهتر دوربین و کیفیت تصویر بالاتر ارائه می‌دهد یا به‌دنبال کاهش هزینه‌های این سری محصولات است. به‌هرجهت فعلا اطلاعات کمی دراین‌زمینه در دسترس قرار دارد و باید منتظر باشیم و ببینیم اپل برای سری بعدی آیفون چه برنامه‌ای خواهد داشت. قطعا چنین قابلیتی عملکردی فوق‌العاده را در عکاسی و به‌طور کلی در دوربین‌های آیفون به ارمغان خواهد آورد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع آیفون‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های موبایل آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات