گلکسی اس 11 نسخه 5G در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

پنج‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۱۱ نسخه‌ی 5G مجهز به تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ و حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد.
تبلیغات

اوایل آبان‌ گفته شد گوشی گلکسی اس ۱۱ با تراشه اکسینوس ۹۸۳۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی می‌شود؛ ولی چند روز قبل در گزارشی دیگر، اعلام شد گلکسی اس ۱۱ نسخه‌ی 5G با تراشه اکسینوس ۹۹۰ و ۱۲ گیگابایت رم معرفی خواهد شد. جدیدترین اخبار از بنچمارک  بعدی کره‌ای‌ها نیز تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ را تأیید می‌کند.

آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G با شماره‌‌مدل SM-G986B در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. مستندات گیک‌بنچ نشان می‌دهد باید منتظر دستگاهی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G و بهره‌مندی از تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ و حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی باشیم.

گلکسی S11 5G

البته هنوز مشخص نیست تنها نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۱ با ظرفیت حافظه‌ی ۱۲ گیگابایتی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا نسخه‌ای به‌جز 5G نیز با همین ظرفیت حافظه‌ی رم به بازار عرضه می‌شود. 

براساس اعلام SamMobile، گلکسی اس ۱۱ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی معرفی خواهد شد. این در حالی‌ است که نسخه‌ی 5G این دستگاه در سه نسخه با حافظه‌‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. 

امتیازهای بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد باید منتظر دستگاهی بسیار قدرتمند باشیم . گلکسی اس ۱۱ نسخه‌ی 5G در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۴۲۷ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۲۳۲۶ را کسب کرد. همان‌طورکه پیش‌تر گفته شده بود،  گلکسی اس ۱۱ سامسونگ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) معرفی می‌شود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات