ترامپ دکمه‌ی هوم را به ژست‌های حرکتی آیفون‌های جدید ترجیح می‌دهد

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
دونالد ترامپ احتمالا یکی‌ از آیفون‌های جدید اپل را خریده است؛ اما به‌نظر می‌رسد نبود دکمه‌ی هوم او را آزار می‌دهد.
تبلیغات

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا، اخیرا به یکی از آیفون‌های تمام‌صفحه و بی‌دکمه‌ی اپل مهاجرت کرده است؛ اما طبق توییتی که منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد از عملکرد ژست‌های حرکتی و جایگزینی آن با دکمه‌ی هوم چندان رضایت ندارد. 

مشخص نیست ترامپ بین آیفون XS و آیفون XR و آیفون‌های ۱۱، کدام‌یک را خریده است؛ زیرا از سال ۲۰۱۷ و با معرفی گوشی موبایل آیفون ۱۰، تمامی گوشی‌های اپل با هدف خلق تجربه‌ای تمام‌صفحه، دکمه‌ی خاطره‌انگیز هوم را کنار گذاشتند.

دونالد ترامپ در توییت خطاب به تیم کوک، مدیرعامل اپل می‌گوید:

به تیم: دکمه‌ی آیفون خیلی از سوایپ (ژست‌های حرکتی) بهتر بود. 

در مارس ۲۰۱۷، دونالد ترامپ از گوشی اندرویدی خود به آیفون مهاجرت کرد؛ اما مشخص نبود در آن بازه، چه آیفونی در دست رئیس‌جمهور آمریکا قرار داشت؛ با‌این‌حال، مشخصا دستگاه مذکور از دکمه‌ی هوم بهره می‌برد.

نکته‌ی جالب آنکه احتمالا رئیس‌جمهور آمریکا از وجود قابلیتی به‌نام Assistive Touch در آیفون بی‌خبر است؛ زیرا با این قابلیت، می‌توان دکمه‌ی هوم را به‌صورت مجازی روی صفحه‌نمایش قرار داد و از آن استفاده کرد.

باتوجه‌به توییت بالا و اظهارنظر ترامپ، به‌نظر می‌رسد درصورت رونمایی آیفون SE 2 که احتمالا طراحی‌اش مشابه‌ با آیفون ۸ است و به دکمه‌ی هوم مجهز خواهد کرد، رئیس‌جمهور آمریکا در صفوف اول خرید دستگاه یادشده قرار داشته باشد.

دیدگاه خود را در‌این‌باره با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات