سرفیس دوئو با دوربین پنل پشتی در کلاس جهانی به بازار عرضه می‌شود

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت تأیید کرد قصد دارد گوشی هوشمند سرفیس دوئو را با دوربین پنل پشتی در کلاس جهانی به بازار عرضه کند.
تبلیغات

مهر امسال و در کنفرانس رسمی مایکروسافت، گوشی سرفیس دوئو با نمایشگر دوگانه و سیستم‌عامل اندروید رونمایی شد. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با معرفی این دستگاه، تحولی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته، مایکروسافت رویداد Surface Event را در برلین آلمان برگزار کرد و سرفیس دوئو (Surface Duo) و سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) را به‌نمایش گذاشت.  

Surface Duo / سرفیس دوئو

یکی از موضوعاتی که در این رویداد ذهن مخاطبان را به‌ خود مشغول کرد، دوربین اصلی پنل پشتی سرفیس دوئو بود. در رویداد ۱۰ مهر، سرفیس دوئو بدون دوربین در بدنه‌ی بیرونی دستگاه معرفی شد و تنها از دوربینی روی نمایشگر برخوردار بود. در این مقطع زمانی، خیلی بعید به‌نظر می‌رسد مایکروسافت گوشی هوشمندی بدون دوربین اصلی و فقط مجهز به دوربین جلویی به بازار عرضه کند.

در رویداد اخیر، سؤالات بسیاری از مدیر بخش سرفیس مایکروسافت درباره‌ی وضعیت دوربین پنل پشتی شد. پانوس پانای، مدیر بخش سرفیس مایکروسافت، تأیید کرد این شرکت متوجه دغدغه‌های کاربران است و اطمینان داد در حال ساخت دوربینی در کلاس جهانی برای دستگاه مذکور است. درباره‌ی دوربین سلفی گوشی هوشمند نیز اخیرا انتشار اخبار متنوعی را شاهد بوده‌ایم. اخیرا ردموندی‌ها پتنت جدیدی برای ماژول دوربین این گوشی هوشمند ثبت کرده‌‌‌اند که از دستگاهی با فرم فکتور بدنه‌ی باریک حکایت می‌کند.

باتوجه‌به اینکه انتخاب دوربین اصلی یکی از مؤلفه‌های مهم کاربران در انتخاب محصول است، به‌نفع ردموندی‌‌ها است که جزئیات مربوط به مشخصات دوربین پنل پشتی گوشی هوشمند جدید خود را تا زمان عرضه‌ی دستگاه در فصل تعطیلات ۲۰۲۰ در هاله‌ای از ابهام نگه دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات