شیائومی گوشی‌های هوشمند جدیدی از سری می نوت معرفی و به بازار عرضه می‌کند

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری می نوت معرفی و به بازار عرضه کند.
تبلیغات

اواسط خردادماه (ماه ژوئن)، لی جون، مدیرعامل شیائومی، در مورد برنامه و استراتژی‌های شرکت در ادامه‌ی سال توضیحاتی ارائه کرد. گوشی‌های هوشمند سری ردمی، ازجمله محصولاتی هستند که فروش خوبی را برای شرکت رقم زده و ارزش مالی دوچندانی را برای شیائومی ایجاد کرده‌اند. این در حالی است که گوشی‌های هوشمند سری می شیائومی نیز با تمرکز بر به‌روزترین و جدیدترین فناوری‌ها و بهره‌گیری از قطعات و المان‌های گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار تولید می‌شوند.

شیائومی می 9 تی / Xiaomi Mi 9T

اخبار قبلی حاکی از این بود که در سال جاری میلادی، شیائومی برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های هوشمند سری می نوت و می مکس نخواهد داشت؛ اما باتوجه به توییت منتشرشده از سوی UniverseIce به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها احتمالا تغییراتی در برنامه‌ی تولید خود ایجاد خواهند کرد. روز گذشته، UniverseIce در توییتی اعلام کرد که شیائومی مجددا گوشی‌های هوشمند سری نوت را تولید خواهد کرد و شیائومی می نوت ۱۰ تا پایان ماه اکتبر (‌اوایل آبان‌ماه) معرفی می‌شود.

معمولا اخبار و شایعه‌هایی که از سوی UniverseIce منتشر می‌شوند، به واقعیت می‌پیوندد. درنتیجه باید منتظر گوشی هوشمند جدیدی از سری می نوت یعنی می نوت ۱۰ تا پایان ماه اکتبر باشیم. آخرین گوشی شیائومی در این سری، یعنی می نوت ۳، حدود دو سال قبل معرفی و به بازار عرضه شد و اکنون چینی‌ها قصد دارند بعد از گذشت فاصله‌ی زمانی نسبتا طولانی، گوشی هوشمند جدیدی از این خانواده معرفی و به بازار عرضه کنند.

زمانی‌که شیائومی می نوت در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، دستگاهی پریمیوم بود. دو نسل بعدی این فبلت نیز با مشخصات دستگاهی پرچم‌دار و میان‌رده به بازار عرضه شدند. هم‌زمان با معرفی می نوت ۳، شیائومی تصمیم گرفت که گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر کوچکتری به بازار عرضه کنند. از آن زمان به بعد، هر سال شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند بهتر و مدل‌های جدیدتری همچون می 9T یا شیائومی K20 و نسخه‌های پرو آن‌ها از سوی شیائومی هستیم. درنهایت باید صبر کنیم و ببینیم چینی‌ها قصد دارند، چه دستگاهی را با چه مشخصاتی از سری می نوت معرفی و به بازار عرضه کنند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات