ویدئوهای تبلیغاتی رسمی شیائومی می میکس آلفا و شیائومی می 9 پرو منتشر شد

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ویدیوهای تبلیغاتی رسمی گوشی‌های هوشمند تازه‌معرفی‌شده‌ی شیائومی، می میکس آلفا و شیائومی می ۹ پرو منتشر شد.
تبلیغات

روز گذشته، شیائومی می میکس آلفا، موبایلی از جنس نمایشگر با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شیائومی می ۹ پرو 5G با شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی شدند.

براساس آخرین اخبار، حال ویدئوهای تبلیغاتی رسمی، پرچمداران جدیدی شیائومی نیز به‌اشتراک گذاشته شده است. ویدئوی اول، شیائومی می ۹ پرو با بهره‌مندی از نمایشگر OLED، آخرین نسخه‌ی رابط کاربریMIUI 11 و مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را نشان می‌دهد.

ویدئوی دوم نیز مربوط به شیائومی می میکس آلفا می‌شود. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید شیائومی از ماه دسامبر به‌فروش برسد. باتوجه به اینکه این گوشی هوشمند از قیمت بالایی برخودار خواهد بود، شاهد فروش محدودتری از آن خواهیم بود.

در حال حاضر، امکان پیش‌سفارش شیائومی می ۹ پرو برای علاقه‌مندان وجود دارد و تا جمعه‌ی آینده دستگاه جدید با قیمت حدود ۶۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. شیائومی می میکس آلف نیز با قیمت بسیار بالای ۲۸۲۰ دلار یا ۲۵۶۰ یورو به‌فروش خوهد رسید.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات