پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی هواوی میت 30 [نسخه آفلاین اضافه شد]

پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ساعت ۱۶:۳۰ فردا به وقت تهران نسل جدید خانواده‌ی میت را رونمایی خواهد کرد و زومیت این رویداد را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.
تبلیغات

هواوی میت ۳۰ درکنار گلکسی نوت ۱۰ و آیفون ۱۱ و پیکسل ۴، یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ است. هواوی که هم‌اکنون به‌‌دلیل تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا با برخی مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، قصد دارد در روز آینده به‌صورت رسمی جدیدترین خانواده‌ی گوشی‌هایش، یعنی میت ۳۰ را معرفی کند. گوشی‌های خانواده‌ی میت همواره به داشتن ویژگی‌های نوآورانه مشهور بوده‌اند و قدرت سخت‌افزاری درخورتوجهی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود میت ۳۰ نیز از این قاعده مستثنی نباشد. شاخه‌ی موبایل هواوی چند هفته‌ پیش به‌صورت رسمی و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد با برگزاری رویدادی در شهر مونیخ آلمان در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) ساعت ۱۶:۳۰ به‌ وقت تهران، گوشی‌های خانواده‌ی میت ۳۰ را معرفی کند.

موضوع مهم این است که هواوی نمی‌خواهد در کنفرانس مذکور، تنها به معرفی گوشی بسنده کند. درحقیقت، چینی‌ها رویکردی مشابه سال پیش را اتخاذ خواهند کرد و حداقل دو گوشی جدید با نام‌های هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو را معرفی خواهند کرد. مدل پرو درواقع قرار است مدل گران‌قیمت‌تر هواوی میت ۳۰ باشد و از تمامی نوآوری‌های جدید هواوی بهره بگیرد تا در بازار پرتب‌و‌تاب پرچم‌داران، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ناگفته نماند مدل معمولی نیز قرار است تا حد زیادی شبیه به همان مدل پرو باشد و فقط در برخی زمینه‌ها سخت‌افزار ضعیف‌تری داشته باشد تا نهایتا با قیمت ارزان‌تری به دست مشتریان برسد.

اطلاعیه مهم: کاربران عزیز زومیت، متاسفانه به دلیل وجود مشکلات فنی زیرساخت‌، از پخش زنده زوم‌کست و تحلیل رویداد هواوی و معرفی میت ۳۰ معذور هستیم. به‌زودی نسخه‌ی آفلاین این زوم‌کست منتشر خواهد شد.

ویدئو کنفرانس هواوی:

دانلود از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات