به‌دنبال معرفی آیفون 11، قیمت آیفون های قدیمی کاهش یافت

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
به‌دنبال معرفی سه گوشی‌ هوشمند جدید آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس، قیمت گوشی‌های هوشمند آیفون XR، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس کاهش یافت.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت آیفون ۱۱ اپل با زبان طراحی نسل قبل، ولی تکامل‌یافته‌تر معرفی شد. کوپرتینونشین‌ها درکنار آیفون ۱۱، دومدل گران‌قیمت آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را با دوربین سه‌گانه در کالبدی آشنا معرفی کردند. قیمت آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب ۶۹۹ دلار، ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار اعلام شده است.

با رونمایی از سه گوشی هوشمند جدید اپل، قیمت دستگاه‌های قدیمی‌تر کاهش یافت. انتظار می‌رود آیفون XR با افت قیمت ۱۵۰ دلاری از قیمت اصلی ۷۴۹ دلار، با قیمت ۵۹۹ به‌فروش برسد. 

معرفی گوشی‌های هوشمند جدید بر قیمت آیفون ۸ نیز تأثیرگذار بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آیفون ۸ را به‌جای ۵۹۹ دلار به‌قیمت ۴۴۹ دلار و آیفون ۸ پلاس را به‌جای ۶۹۹ دلار با قیمت ۵۴۹ دلار خریداری کنند. کوپرتینونشین‌ها تولید آیفون ۷، همچنین آیفون XS و آیفون XS Max را متوقف کرده، درنتیجه تغییر قیمتی هم برای این دستگاه‌ها اعلام نشده است.

اپل، تغییر قیمت دستگاه‌های قبلی را در وب‌سایت محصولات خود منعکس کرده است. اپل درجریان رویداد رونمایی محصولات جدید خود، تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۱ اپل را مشخص کرد. انتظار می‌رود پیش سفارش آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو از تاریخ ۱۳ سپتامبر (‌۲۲ شهریورماه) آغاز و از ۲۰ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریورماه به بازار عرضه شوند.

اگر پخش زنده‌ی رویداد معرفی آیفون‌های جدید را از دست داده‌اید، می‌توانید خلاصه‌ای از کنفرانس اپل را از اینجا مشاهده کنید. قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع آیفون‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. برای مشاهده‌ی مقایسه‌ی آیفون‌های معرفی شده در این رویداد از لینک زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات