تیزر تبلیغاتی ریلمی Q پیش از فرارسیدن موعد رونمایی منتشر شد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
اوپو تیزر گوشی هوشمند ریلمی Q را درکنار تصاویر گرفته‌شده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن به‌اشتراک گذاشت که ویژگی Nightscape و دوربین ماکرو دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

اواخر مردادماه، ریل می ۵ و ریل می ۵ پرو با دوربین چهارگانه و قیمت مقرون به‌صرفه معرفی شدند. به‌نظر می‌رسد اوپو قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی از سری Q ریل‌می با مشخصات ارتقایافته‌تر نسبت به ریل‌می ۵ پرو معرفی کند.

انتظار می‌رود ریل‌می Q نیز همانند ریل‌می ۵ و ریل می ۵ پرو از دوربین چهارگانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی بهره ببرد. حسگر IMX586 سونی با آرایه‌ی فیلتر رنگ Quad Bayer برای عکاسی در شب موسوم به ویژگی Nightscape مناسب خواهد بود.

ریل می Q
ریل می Q

تیزر تبلیغاتی ریل‌می Q ویژگی Nightscape را به‌خوبی نشان می‌دهد. اوپو درکنار انتشار ویدئوی تبلیغاتی، نمونه‌ عکس‌های گرفته‌شده با دوربین اصلی دستگاه را به‌اشتراک گذاشت. تصویر اول با نور روشنایی روز و تصویر دوم زمان غروب خورشید گرفته شده است. دوربین چهارگانه‌ی ریلمی Q، مجهز به دوربین ماکرو اختصاصی است که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند از فاصله‌ی کمتری از سیستم فوکوس برای تصویربرداری استفاده کنند.

انتظار می‌رود ریل‌می Q در تاریخ ۵ سپتامبر برابر با ۱۴ شهریورماه به‌صورت رسمی رونمایی شود. احتمالا در کنار رونمایی از این گوشی‌ هوشمند، شاهد معرفی ریل‌می XT نیز خواهیم بود. با وجود اینکه رویداد به‌صورت نیمه‌رسمی برگزار خواهد شد، اما معرفی دستگاهی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و احتمالاً بهره‌مندی از نمایشگر OLED می‌تواند این رویداد را مراسمی متفاوت و تماشایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات