پشتیبانی از بیت کوین در کیف پول Keystore سامسونگ فراهم شد

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌تازگی علاوه بر ارزهای دیجیتال اتریوم و Klaytn، پشتیبانی از بیت کوین را هم در کیف پول Keystore گوشی‌های خود فراهم کرد.
تبلیغات

سامسونگ اخیرا پشتیبانی از بیت کوین را به کیف‌ پول بلاک چین Keystore خود اضافه کرده است. بنابر اطلاعات به‌روزرسانی‌شده در سایت توسعه‌دهندگان سامسونگ، کیف پول بلاک‌چین Keystore SDK اکنون از ارزهای اتریوم، Klaytn و بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. Klaytn اولین ارز معرفی‌شده توسط شرکت غول پیام‌رسانی Kakao محسوب می‌شود و اخیرا وارد بازار شده است.

پشتیبانی از بیت کوین در کیف پول سامسونگ

اولین بار در ماه فوریه بود که سامسونگ با معرفی گلکسی S10، کیف پول بلاک‌چین کی استور را نیز عرضه کرد؛ اما تاکنون، این کیف پول تنها از ارز اتریوم و توکن‌های پایه اتریومی ERC-20 پشتیبانی می‌کرد. جای خالی بیت کوین، اولین ارز دیجیتال از لحاظ حجم بازار، در کیف پول کی استور موجب ناامیدی بسیاری از طرفدارن این ارز محبوب شده بود. اکنون بسیاری از طرفداران بیت‌کوین می‌توانند از کیف پول Keystore SDK نیز استفاده کنند.

پشتیبانی از بیت کوین در کیف پول سامسونگ

بلاک‌چین Keystore SDK سامسونگ به اپلیکشین‌های اندرویدی و اپلکیشن‌های غیر متمرکز (Dapps)، اجازه‌ی تعامل مستقیم با شبکه‌ی بلاک‌چین کیف پول کی استور را می‌دهد. این مسئله به خریداران کمک می‌کند تا بتوانند آدرس‌های بلاک‌چینی خود را به کیف پول اضافه کنند، معاملات بلاک‌چینی ثبت کنند و از میزان موجودی خود مطلع شوند. سامسونگ اکنون به توسعه‌دهندگان نسخه‌ی بتا SDK را در یک پروسه‌ی اپلیکشن، پیشنهاد می‌دهد.

پشتیبانی از بیت کوین در کیف پول سامسونگ

سامسونگ امید دارد تا انتهای سال جاری میلادی، نسخه‌ی اصلی را عرضه کند. علاوه بر گوشی‌های سری اس 10، کیف پول کی استور در گوشی‌های جدید نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس نیز موجود است. متاسفانه فعلا امکان استفاده از کیف پول بلاک‌چین سامسونگ به چند کشور شامل کانادا، آلمان، کره جنوبی، اسپانیا، سوییس، ایالات متحده‌ی آمریکا و انگلستان محدود می‌شود. احتمال توسعه‌ی کشورهای تحت پوشش در ماه‌های آینده وجود دارد. غول کره‌ای هم‌اکنون مشغول تولید و توسعه‌ی بلاک‌چین جدیدی برپایه‌ی ارز اتریوم است و ممکن است در آینده‌ای نزدیک، توکن رسمی خود را معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات