نوکیا 7.2 با حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید 9 در گیگ‌بنچ دیده شد

یک‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند میان‌رده‌ی نوکیا ۷.۲ با کد نام Daredevil و ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۹ پای در گیک‌بنچ مشاهده شد.
تبلیغات

اوایل ژوئیه، اخباری درباره‌ی گوشی هوشمند بعدی اچ‌ام‌دی گلوبال با کد نام Daredevil منتشر شد. خیلی زود و پس از آنکه دستگاهی جدید در اندونزی مجوز لازم را دریافت کرد، مشخص شد گوشی هوشمندی که از آن صحبت می‌شود، نوکیا ۷.۲ است. 

آخرین اخبار حاکی از آن است که میان‌رده‌ی جدید اچ‌ام‌دی در گیک‌بنچ دیده و برخی مشخصات آن نیز به‌اشتراک گذاشته شده است. براساس اطلاعات منتشرشده، نوکیا ۷.۲ احتمالا با تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام و سرعت کلاک ۱.۸۴ گیگاهرتز به بازار عرضه خواهد شد. 

نوکیا 7.2

همچنین، به‌نظر می‌رسد میان‌رده‌ی بعدی اچ‌ام‌دی با ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۹ پای معرفی و به بازار عرضه شود. نوکیا ۷.۲ در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱,۶۰۴ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۵,۸۲۱ را کسب کرد که امتیازی نزدیک به میان‌رده‌ی ریلمی پرو ۳ اوپو محسوب می‌شود.

پیش‌تر، اخبار غیررسمی دیگری درباره‌ی این گوشی هوشمند منتشر شده است که نشان می‌دهد باید منتظر دستگاهی با دوربین سه‌گانه و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشیم. انتظار می‌رود نوکیا ۷.۲ با نمایشگر ۶.۲ اینچی FHD+ و بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای‌شکل معرفی شود. 

نوکیا 7.2

شایان ذکر است پنل پشتی نوکیا ۷.۲ به حسگر اثرانگشت مجهز است و دستگاه از باتری۳,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. نوکیا ۷.۲ ششم سپتامبر (پانزدهم شهریور) هم‌زمان با نمایشگاه IFA و درکنار نوکیا ۶.۲ معرفی می‌شود. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات