تصاویری از گوشی جدید اوپو با نمایشگر waterfall و لبه‌های دارای انحنا مشاهده شد

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوهای جدیدی از گوشی هوشمند اوپو با نمایشگر waterfall دیده شد. انتظار می‌رود سال آینده معرفی این گوشی هوشمند را شاهد باشیم.
تبلیغات

اوایل تیر، اوپو نخستین دوربین سلفی زیر نمایشگر دنیا را معرفی کرد و حالا به‌ فاصله‌ی نزدیکی، خلاقیت و نوآوری دیگری را از چینی‌ها شاهد هستیم. تصاویر گوشی هوشمند جدید اوپو، نمایشگر با لبه‌های دارای انحنای ۸۸ درجه را نشان می‌دهد که هیچ‌ دکمه‌ای در کناره‌های دستگاه است.

نمایشگر جدید اوپو موسوم به نمایشگر waterfall ، با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۱۰۰ درصدی، حاشیه‌های باریکی در قسمت بالایی و پایینی دستگاه دارد. تصاویر گوشی هوشمند جدید اوپو را برایان شن، قائم‌مقام این شرکت، ازطریق شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته است.

اوپو نمایشگر Waterfall
اوپو نمایشگر Waterfall
اوپو نمایشگر Waterfall
اوپو نمایشگر Waterfall

نمایشگر جدید اوپو باریک‌تر از نمایشگر گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس است. متأسفانه در تصاویر به‌اشتراک گذاشته‌شده، پنل پشتی دستگاه را نمی‌توان دید؛ اما اگر به تصاویر دقت کنیم، متوجه می‌شویم که در قسمت لبه‌ها، ممکن است کارکردن با رابط کاربری این گوشی هوشمند کار ساده‌ای نباشد. هرچند باید در نظر داشته باشیم که تصاویر منتشرشده، رسمی و مربوط به محصول نهایی نیستند و انتظار می‌رود سال آینده معرفی گوشی هوشمندی با نمایشگر آبشاری را شاهد باشیم. 

اوپو نمایشگر Waterfall
اوپو نمایشگر Waterfall
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات