ماهوت بیش از ۱۲۰ هزار پوسته برای گجت‌های هوشمند ارائه می‌دهد

سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ماهوت، تولیدکننده‌ی نام‌آشنای پوسته برای گجت‌ها، هم‌اکنون امکان انتخاب ۱۲۰ طرح مختلف را برای بیش از ۱۰۰۰ دستگاه متفاوت، شامل تبلت، گوشی و لپ‌تاپ در اختیار کاربر می‌گذارد.
تبلیغات

استفاده از قاب و پوسته برای گوشی‌های هوشمند و گجت‌های دیگر امری رایج به‌حساب می‌آید. پیش‌تر برند‌های مطرحی در جهان اعم از دی‌برند با امکان خرید و استفاده از پوسته‌های مختلف مخصوص گجت‌های هوشمند خود، شرایطی را برای تغییر ظاهر گوشی مطابق با سلیقه‌ی هر کاربر فراهم کردند. ماهوت یکی از نام‌های مطرحی است که چند سالی اقدام به تولید و عرضه‌ی پوسته‌هایی با طرح‌های متنوع برای گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ می‌کند.

ماهوت / Mahoot

ماهوت با شرکت در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۸، خبر از گسترش طرح‌های خود داد. این شرکت اعلام کرد نه‌تنها دسته‌های محصول خود را با ارایه‌ی پوسته برای کنسول‌های بازی، ساعت‌های هوشمند، کامپیوتر‌ها و ماوس‌پد افزایش داده است، بلکه اکنون امکان انتخاب بین ۱۲۰ طرح مختلف نیز در دسترس است. به‌گفته‌ی مدیر ماهوت در حال حاضر امکان سفارش پوسته برای بیش از ۱۰۰۰ محصول در دسترس است تا ماهوت به‌طور کلی قابلیت تولید ۱۲۰ هزار پوسته را داشته باشد.

اما ماهوت برای امکان شخصی‌سازی بیشتر، قابلیت درج نوشته یا تصویری روی پوسته‌ها را نیز فراهم کرده است تا بدین‌ ترتیب هر کاربر امکان طراحی پوسته‌ی منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. برای راحتی کار بیشتر کاربران نیز نسخه‌ی جدیدی از رابط کاربری و سفارش پوسته در ماهوت توسعه‌یافته است که به‌گفته‌ی مدیران این شرکت، عملیات انتخاب طرح را بسیار ساده‌تر و البته جذاب‌تر از گذشته می‌کند.

ماهوت / Mahoot

دیگر خبر ماهوت برای کاربران، امکان ساخت سفارشی پوسته برای گجتی جدید است. به‌گفته‌ی علی فتح نجات مؤسس و مدیرعامل ماهوت، هر کاربری می‌تواند با آموزش‌های ارایه‌شده در وب‌سایت این شرکت، طرح محصول خود را به اشتراک بگذارد تا ماهوت برای آن پوسته‌ی مخصوص تولید کند. لازم‌به‌ذکر است که اولین پوسته‌ی تولید شده نیز برای کاربر و به‌صورت رایگان ارسال خواهد شد.

نظر شما در رابطه با پوسته‌های ماهوت چیست؟ آیا تجربه‌ی استفاده از محصولات این شرکت را دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات