شیائومی با کمک گوشی‌‌های هوشمند سری ردمی، درصدد تصاحب بازار است

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ردمی نوت ۷ فروش درخورتوجهی برای شیائومی رقم زده و اینک چینی‌ها قصد دارند با کمک گوشی‌های هوشمند سری ردمی، بازار را در دست بگیرند و از رقبایشان پیش بیفتند.
تبلیغات

شرکت چینی شیائومی توجه ویژه‌ای به بازارهای جهانی می‌کند و بی‌شک بازارهای خارج آسیا، از اهمیت ویژه‌ای برای شیائومی برخوردار هستند. لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، در گفت‌گو با Sina Tech درباره‌ی برنامه‌های شیائومی برای سلطه بر بازار‌های جهانی صحبت کرد.

براساس اعلام لو ویبینگ، شیائومی با همراهی ردمی توانسته‌ در بازه‌ی زمانی هفت فصل قبلی، بازار هند را در دست بگیرند؛ اما به‌نظر می‌رسد با سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدید، شیائومی قصد دارد به سهم بازار ۵۰ درصد دست پیدا کند.

در‌حال‌حاضر، گوشی‌های هوشمند شیائومی و ردمی درحدود ۲۹ درصد سهم بازار هند را ازآنِ خود کرده‌اند؛ درنتیجه، هدف‌گذاری جدید چینی‌ها برای دستیابی به سهم بازار ۵۰ درصد تاحدی خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسد؛ ولی دورازذهن و ناممکن نخواهد بود. شایان ذکر است از بین ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش در بازار هند، هفت گوشی هوشمند محصول شیائومی است. پیش‌تر، گفته شده بود با گذشت دو ماه، بیش از دومیلیون گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ به بازار عرضه شده و چند روز قبل نیز گفته شد فروش ردمی نوت ۷ به مرز ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است.

شیائومی و ردمی امیدوارند خارج از بازاهای آسیایی نیز بتوانند فروش چشمگیری برای محصولاتشان رقم بزنند. در بازارهای اروپایی، حجم عرضه‌ی محصولات شیائومی با فاصله‌ی زیاد بعد از سامسونگ و اپل و هواوی قرار دارد؛ ولی انتظار می‌رود ازطریق سرمایه‌گذاری بیشتر روی گوشی‌های هوشمند شیائومی، به‌تدریج این شکاف کمتر شود. انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۹، عرضه‌ی محصولات شیائومی در بازارهایی آمریکای‌لاتین، آفریقای‌شرقی، آفریقای‌مرکزی و غربی را شاهد باشیم. شیائومی قصد دارد تمرکزش را بر تجارت الکترونیک و عرضه‌ی محصولات با حاشیه‌ی سود پایین حفظ کند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت می‌توان یافت. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات