کسب نمره ۱۱۱ آنر ۲۰ پرو از موسسه DxOMark

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
محصولات جدید آنر با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه، از توانایی بسیار بالایی در بخش دوربین برخوردار هستند.
تبلیغات

آنر دقایقی پیش و طی رویدادی اختصاصی از پرچم‌داران ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد. آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو برای رقابت در بازار داغ گوشی‌های هوشمند، تا دندان به قابلیت‌های مختلف مجهز شده‌اند. اما در این بین و طبق سنت همیشگی هواوی، آنر ۲۰ پرو به‌عنوان گزینه‌ی رده‌بالاتر، به سخت‌افزار توانمندی به‌خصوص در بخش دوربین مجهز شده است.

هواوی در این گوشی از سیستم دوربین چهارگانه‌ای بهره می‌برد که عملکرد آن شباهت زیادی به پی ۳۰ پرو دارد. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با ابعاد ۱/۲ اینچی سونی با لنز فوق‌سریع F/1.4 بهره می‌برد که به‌گفته‌‌ی مدیران آنر  ۶۰ درصد نور بیشتری نسبت به لنز‌های f/1.8 متداول روانه‌ی حسگر می‌کند. لرزش‌ها حین استفاده از این دوربین به‌صورت اپتیکال و الکترونیکی حذف خواهند شد. حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز F/2.4 برای ثبت تصاویر با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری و هیبریدی ۵ برابری نیز در دسترس است که البته امکان بزرگ‌نمایی حداکثر ۳۰ برابری در این گوشی فراهم شده است.

آنر ۲۰ پرو برای ثبت تصاویر واید نیز از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی در پس لنزی با میدان دید ۱۱۷ درجه‌ای و F/2.2 بهره برده است. آخرین عضو دوربین چهارگانه‌ی این گوشی نیز سنسوری ۲ مگاپیکسلی مجهز به لنز ماکرو برای ثبت سوژه‌های بسیار کوچک و از فاصله‌ی ۴ سانتی‌متری است. سیستم فوکوس تشخیص فاز نیز وظیفه‌ی تشخیص سوژه و فوکوس روی آن را برعهده خواهد داشت.

مؤسسه‌ی DxOMark‌ نیز طبق روال همیشگی خود، به بررسی عملکرد دوربین آنر ۲۰ پرو پرداخته است که با اختصاص نمره‌ی ۱۱۱ آن را پس از پی ۳۰ پرو و نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ و درکنار وان‌پلاس ۷ پرو، در صدر بهترین دوربین‌های دنیای موبایل قرار داده است. بخش جمع‌بندی بررسی دوربین آنر ۲۰ پرو بدین شرح است:

آنر ۲۰ پرو به‌لطف عکاسی و فیلم‌برداری بسیار خوب در تمامی بخش‌ها و نبود نقطه‌ی ضعف مشهودی، عملکردی نزدیک به بهترین محصولات رده‌بندی DxOMark دارد. عملکرد این دوربین در بخش زوم تنها دربرابر تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار مانند هواوی پی ۳۰ پرو در سطح پایین‌تری قرار خواهد گرفت. دوربین‌های فوق‌عریض و ماکرو آنر ۲۰ پرو نیز با اینکه هنوز در آزمایش‌های DxOMark شرایط خاصی برای بررسی آن‌ها تعیین نشده است، اما قابلیت‌های افزوده منجر به افزایش ارزش این گوشی برای بسیاری از خریداران خواهد شد. اگر به‌دنبال گوشی‌ هوشمندی با عملکرد عالی دوربین آن هستید، آنر ۲۰ پرو  درکنار ذخیره‌ی بخشی از هزینه، گزینه‌ی بسیار مطلوبی برای شما خواهد بود.

برای مطالعه‌ی کامل عملکرد دوربین آنر ۲۰ پرو، به صفحه‌ی بررسی DxOMark از این گوشی مراجعه کنید.

نظر شما درباره‌ی آنر ۲۰ پرو و عملکرد دوربین آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات