میت ایکس هواوی ماه ژوئن راهی بازار می‌شود

چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
یک خرده‌فروشی آنلاین وابسته به هواوی، به‌تازگی تاریخ عرضه‌ی احتمالی گوشی تاشدنی موردانتظار میت ایکس را اعلام کرده است.
تبلیغات

هواوی پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام چند ماه پیش به رونمایی گوشی تاشدنی خود به‌نام میت ایکس (Huawei Mate X) پرداخت. این گوشی که قیمت بالایی دارد، از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد و یکی از نخستین دستگاه‌های تاشدنی دنیا به‌شمار می‌آید.

هواوی در زمان معرفی میت ایکس، گفته بود که این گوشی در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، اما به تاریخ دقیق آن اشاره‌ای نکرده بود. بااین‌حال اخیرا صفحه‌ی مربوط‌به این دستگاه در فروشگاه وی‌مال (از خرده‌فروشی‌های آنلاین وابسته به هواوی) ظاهرا به‌شکل غیرعمدی، تاریخ عرضه‌ی میت ایکس را فاش کرده است. 

در صفحه‌ی مربوط‌به این گوشی تاشدنی، ماه ژوئن ۲۰۱۹ (۱۱ خرداد تا ۹ تیر ۱۳۹۸) به‌عنوان تاریخ عرضه گوشی هواوی میت X اعلام شده است. مسئولان فروشگاه وی‌مال، هم‌اکنون این صفحه را از روی وب‌سایت خود حذف کرده‌اند.

طبق اعلام رسمی هواوی، گوشی میت ایکس در اواسط سال ۲۰۱۹ با قیمت ۲٬۳۰۰ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد. اگر به مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گوشی هواوی میت ایکس علاقه دارید، وارد صفحه‌ی اختصاصی این دستگاه در بانک محصولات زومیت شوید. شما همچنین می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات