شیائومی، یک میلیون دستگاه گوشی می 9 به بازار عرضه کرد

سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی موفق به عرضه‌ی یک میلیون می ۹ به بازار شد. اگر می ۹ اس ای نیز درنظر گرفته شود، آمار عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی می ۹ به ۱.۵ میلیون دستگاه می‌رسد.
تبلیغات

اول اسفندماه شیائومی می ۹ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت ۵۱۵ دلار معرفی شد. براساس آخرین اخبار، بیش از یک میلیون دستگاه شیائومی می ۹ در بازارهای جهانی عرضه شده است. 

باتوجه به اینکه می ۹ شیائومی اواخر ماه فوریه (‌اسفندماه) به بازار عرضه شده است، به‌نظر می‌رسد که در بازه‌ی زمانی به این کوتاهی شیائومی موفق به عرضه‌ی این تعداد گوشی می ۹ به بازارهای جهانی شده است.

Xiaomi Mi 9 SE / می ۹ اس ای

اگر آمار عرضه‌ی گوشی‌ شیائومی می ۹ اس ای را نیز به این تعداد اضافه کنیم، آمار عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند جدید شیائومی به ۱.۵ میلیون دستگاه می‌رسد. درنظر داشته باشید که نسخه‌ی SE هنوز در بازارهای جهانی عرضه نشده است. اول اسفندماه، می ۹ اس ای شیائومی، میان‌رده‌ای در قامت پرچمداران معرفی شد. 

سال گذشته، در زمانی کمتر از سه هفته، بیش از یک میلیون گوشی‌های هوشمند سری می ۸ شیائومی شامل می‌۸، می ۸ اکسپلورر و می ۸ اس ای به‌فروش رسید. آمارهای فروش این سه گوشی هوشمند، فروش ۶ میلیون دستگاه را در عرض چهار ماه نشان می‌داد. همچنین ردمی نوت ۷ شیائومی نیز موفق شد در عرض یک ماه فروشی بالغ بر یک میلیون دستگاه را برای خود ثبت کند. توجه داشته باشید که آمارهایی که در مورد می ۹ منتشر شده است، آمار عرضه‌ی گوشی هوشمند به بازار هستند ولی آمارهای قبلی مربوط‌به فروش می‌شوند.

به‌زودی شیائومی جشن ۹ سالگی خود را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود باتوجه‌به تبلیغات انجام شده، شیائومی جشن ۹ سالگی خود را در چین و هند برگزار کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات