شیائومی می فولد در ویدیویی مفهومی رؤیت شد

سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
می فولد، گوشی تاشدنی شیائومی، اخیرا در ویدیوی مفهومی کوتاه و بسیار جذابی رؤیت شده است. این ویدئو ویژگی‌های جالب این محصول را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشد.
تبلیغات

با آغاز سال ۲۰۱۹ بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند به تولید گوشی‌های تاشدنی روی آورده‌اند. درحالی که سامسونگ و هواوی به‌صورت رسمی دستگاه‌هایشان را در معرض دید قرار داده‌اند، اما شرکت‌های دیگری هنوز در حال گذراندن مراحل طراحی محصولات‌ تا‌شدنی‌شان هستند و تا تولید انبوه آن‌ها فاصله‌ی درخورتوجهی دارند.

مدتی پیش بنیان‌گذار و مدیرعامل فعلی شیائومی ویدیوی کوتاهی از گوشی تاشدنی این شرکت منتشر کرد و توانست توجهات را به‌سمت خود جلب کند. این محصول در نگاه اول طراحی بسیار جالبی داشت و باعث شد انتظارات از آن بالا برود. گوشی تاشدنی شیائومی که فعلا با نام غیررسمی می فولد (Xiaomi Mi Fold) از آن یاد می‌شود، اخیرا در ویدیوی مفهومی جدیدی رؤیت شده است.

کانال یوتیوب TechConfigurations ساعاتی پیش ویدیویی دو دقیقه‌ای را منتشر کرد. این ویدئو،‌ مدل نهایی گوشی تاشدنی شیائومی را از زوایا‌ی مختلفی به‌تصویر می‌کشد و به‌خوبی ما را با ویژگی‌های مختلف آن آشنا می‌‌کند. البته همان‌طور که گفتیم، این ویدئو غیررسمی است و زومیت نمی‌تواند مستقلاً صحت آن را تأیید کند.

در ویدیوی مفهومی موردبحث، شاهد دستگاهی ۶.۵ اینچی هستیم که به‌هنگام باز شدن، اندازه‌ی نمایشگرش به ۱۰ اینچ تغییر می‌کند؛ اتفاقی که اگر رنگ حقیقت به‌خود بگیرد،‌ می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد. روزنه در نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکر دوگانه‌ی استریو از دیگر ویژگی‌های احتمالی می فولد هستند که در این ویدئو به آن‌ها اشاره شده است. ظاهرا دوربین سلفی این دستگاه از قابلیت‌های زیباسازی صورت مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد.

آن‌طور که این ویدئو ادعا می‌کند، گوشی می فولد قرار است از دوربین سه‌گانه‌ی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز و همچنین لرزش‌گیر تصویر اپتیکال بهره‌مند باشد. این سه دوربین دارای حسگرهای ۲۰، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. درضمن در بخش جلویی دستگاه شاهد بلندگوی پیزوالکتریک و البته حسگر مجاورت اولتراسونیک خواهیم بود. به‌علاوه طبق ادعای این ویدئو، شیائومی می فولد قرار است به درگاه USB Type-C مجهز شود. 

دیدگاه شما در مورد این ویدئو چیست؟ به‌نظر شما، گوشی شیائومی می فولد در هنگام عرضه چه قیمت و مشخصاتی خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات