مدیرعامل هواوی طراحی گلکسی فولد سامسونگ را بد توصیف کرد

جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل هواوی، ریچاد یو، طی اظهار نظری جنجالی طراحی گلکسی فولد را پروژه‌ی مردود هواوی اعلام کرده و آن را بد دانسته است.
تبلیغات

هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد بدون‌شک امسال برجسته‌ترین محصولات نمایشگاه MWC بودند؛ چرا که پس از سال‌ها اشتیاق و انتظار برای گوشی تاشدنی سرانجام این دو محصول توانستند به انتظارها پایان دهند؛ اما میت ایکس و گلکسی فولد هریک از طراحی متفاوتی استفاده کرده و به شیوه‌ی خود از نمایشگر تاشدنی بهره برده‌اند. ناگفته پیداست که ریچارد یو، مدیرعامل هواوی کدام طراحی را ترجیح می‌دهد.

ریچارد یو در مصاحبه با بیزنس اینسایدر مدعی شده است که شرکت او در یک مقطع زمانی به‌طور همزمان روی سه ایده‌ی طراحی مختلف برای گوشی تاشونده کار می‌کرد که یکی از این طراحی‌ها شباهت بسیاری به طراحی گلکسی فولد داشته و «بلکه از آن بهتر هم بوده است.» به‌گفته‌ی ریچارد یو، وی شخصا توسعه‌ی این طراحی را متوقف کرد؛ زیرا به اعتقاد او این طراحی «بد» بود. یو در ادامه گفته است:

به اعتقاد من داشتن دو نمایشگر، یکی در جلو و دیگری در پشت باعث سنگین و قطور شدن گوشی می‌شود.

فارغ از اینکه شما کدام طراحی را بیشتر می‌پسندید، به‌طور مشخص در این مقطع زمانی، دستگاه‌های تاشدنی به‌دلیل قیمت بسیار بالا و تنوع کم بازار کاملا محدودی دارند. گوشی سامسونگ گلکسی فولد برچسب قیمت ۲هزار یورویی دارد و گوشی هواوی میت ایکس ۲هزار و ۲۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده است و همین مسئله ممکن است استقبال کاربران از این طیف دستگاه‌ها را تحت تأثر قرار دهد.

امید است با علاقه‌مند شدن شرکت‌های بیشتر و ورود آن‌ها به این حوزه در سال‌های آینده، قیمت گوشی‌های تاشونده دست‌خوش کاهش شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات