دعوتنامه هواوی برای کنگره جهانی موبایل و اشاره به گوشی تاشدنی

جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی دعوتنامه‌ای را برای مراسمی در کنگره‌ی جهانی موبایل منتشر کرده است که به معرفی گوشی تاشدنی این شرکت اشاره می‌کند.
تبلیغات

تب گوشی‌های تاشدنی دنیای موبایل را فراگرفته و از مدت‌ها پیش شاهد انتشار اخبار، تصاویر و ویدئوهای مختلف در رابطه با گوشی‌های تاشدنی شرکت‌های مختلف هستیم. اکنون هواوی دعوتنامه‌ای را در صفحه‌ی توئیتر خود برای رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل منتشر کرده است. در توئیت منتشر شده به رویدادی اشاره می‌شود که در ساعت ۴:۳۰ دقیقه‌ی عصر روز یکشنبه، پنجم اسفندماه برگزار خواهد شد.

یکی از نکات قابل‌توجه در این توئیت، تصویری است که گویی یک گوشی تاشدنی را از نمای بالا نشان می‌دهد. نکته‌ی دیگری که جلب توجه می‌کند، تا شدن نمایشگر به سمت بیرون است؛ چیزی که در گوشی FlexPai محصول شرکت تازه‌وارد Royole هم شاهدش بودیم.

دعوتنامه هواوی / Huawei Invitation

در متن توئیت هم جمله‌ی «آماده هستید تا از چیزی بی‌سابقه پرده‌برداری کنیم؟» ذکر شده است. باتوجه‌به این جمله و تصویر دعوتنامه، به‌نظر می‌رسد هواوی هم درکنار دیگر رقبا خود را آماده می‌کند تا از گوشی تاشدنی خاصی پرده‌برداری کند.

در حال حاضر تقریبا مطمئن هستیم که سامسونگ به‌زودی از گوشی تاشدنی خود پرده‌برداری می‌کند. علاوه‌براین، ویدئوی منتشر شده توسط شیائومی نیز نشان‌دهنده‌ی معرفی گوشی تاشدنی این شرکت چینی در آینده است و اکنون به‌نظر می‌رسد هواوی هم هدف مشابهی را دنبال می‌کند. خوشبختانه زمان زیادی تا رویداد Unpacked سامسونگ و کنگره‌ی جهانی موبایل باقی نمانده و به‌زودی با دستاوردهای این شرکت‌ها در زمینه‌ی گوشی‌های تاشدنی آشنا خواهیم شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات