شیائومی ردمی گو با قیمت ۸۰ یورو معرفی شد

سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی امروزه به یکی از تولید‌کنندگان مطرح و محبوب در زمینه گوشی‌های هوشمند تبدیل شده؛ این شرکت به‌تازگی گوشی هوشمند جدیدی را بر پایه اندروید گو معرفی کرده است.
تبلیغات

اولین گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید گو شرکت شیائومی، به‌طور رسمی معرفی شد. این گوشی که ردمی‌گو (redmi GO) نام دارد، از نسخه ۸.۱ سیستم‌عامل اندروید اوریو ویرایش گو بهره می‌برد، این گوشی با رنگ‌های مشکی و آبی در ماه فوریه در کشور‌های اروپایی و فیلیپین عرضه خواهد شد.

ردمی‌گو داری یک صفحه‌نمایش ۵‌ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ می‌باشد. این گوشی از یک حسگر ۸‌ مگا‌پیکسلی به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی برای دوربین اصلی و یک حسگر ۵‌ مگا‌پیکسلی برای دوربین سلفی، بهره می‌برد.

redmi go/ردمی گو

ردمی‌گو به پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ با چهار هسته cortex A-۵۳ با کلاک ۱.۴ گیگا‌هرتز، یک گیگا‌بایت رم و ۸ یا ۱۶ گیگا‌بایت حافظه داخلی که به‌وسیله‌ی کارت حافظه قابل افزایش است، مجهز شده است. Redmi Go  یک اسلات ترکیبی دارد، بنابراین می‌توانید بین ذخیره‌سازی اضافی و پشتیبانی دو سیم‌کارت یکی را انتخاب کنید، اما نمی‌توانید هر دو را داشته باشید.

باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که باتوجه‌به صفحه‌نمایش معمولی و تراشه مدرن این گوشی عملکرد مناسبی از آن انتظار می‌رود.

redmi go/ردمی گو

این گوشی در ماه فوریه و با قیمت ۸۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد؛ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در فیلیپین منتشز نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات