ال جی G8 در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
براساس اعلام شرکت ال‌جی انتظار می‌رود گوشی هوشمند ال‌جی جی ۸ ماه آینده‌ی میلادی (‌اوایل اسفندماه)‌ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ معرفی شود.
تبلیغات

در حالی‌که در نمایشگاه CES امسال شرکت‌های بسیاری محصولات و نوآوری‌های متنوع خود را به‌نمایش گذاشتند، اما تعداد بسیار محدودی گوشی‌ هوشمند معرفی شدند. 

هم‌اکنون بازار گوشی‌های هوشمند رقابتی‌تر از هر زمان دیگری است و شرکت‌های تولیدکننده ترجیح می‌دهند تا پرچم‌داران خود را در رویدادهای جداگانه‌ای به علاقه‌مندان معرفی کنند. 

به‌نظر می‌رسد ال‌جی نیز قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را در بین جمعی از علاقه‌مندان به فناوری و روزنامه‌نگاران معرفی کند. در لاس‌وگاس خبری از معرفی پرچم‌دار ال‌جی نبود. براساس اعلام AndroidAuthority، نگاه کره‌ای‌ها به رویداد بزرگ بعدی یعنی کنگره جهانی موبایل است. ظاهرا ال‌جی برای معرفی گوشی هوشمند بعدی خود کنگره‌ی جهانی موبایل که از تاریخ ۲۵ فوریه برابر با ۶ اسفندماه در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود را مد نظر گرفته و برای آن تاریخ برنامه‌ریزی کرده است.  

 ال‌‌جی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی پرچم‌دار بعدی خود یعنی  ال‌جی جی ۸ است که ظاهرا تحت نسخه‌ی تین‌کیو نیز در ادامه‌ی نام گوشی به بازار عرضه خواهد شد. ال‌جی جی ۸ یکی از دو گوشی هوشمند پرچم‌داری است که کره‌ای‌ها طبق روال هر سال معرفی می‌کنند. انتظار می‌رود که ال‌جی وی ۵۰ نیز در زمان دیگری در سال جاری معرفی شود. در مدت اخیر، عملکرد شرکت کره‌ی در صنعت گوشی‌های هوشمند قوی نبوده و شاهد کاهش سهم بازار و کاهش درآمد بخش موبایل ال‌جی بوده‌ایم.

حداقل کاری که ال‌جی در این شرایط می‌تواند برای جلب نظر کاربران خود به‌انجام برساند، آن است که محصولاتی مورد توجه کاربران عرضه کند. باتوجه به نزدیک‌ بودن زمان معرفی ال‌جی جی ۸، عجیب است که اخبار زیادی درباره‌ی مشخصات آن به‌اشتراک گذاشته نشده است. براساس آخرین شایعه‌های منتشرشده، ال‌جی G8 با فناوری اسپیکر یکپارچه با نمایشگر معرفی خواهد شد. با این فناوری نمایشگر گوشی هوشمند می‌تواند صدا تولید کند. انتظار می‌رود ال‌جی جی ۸ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ به بازار عرضه شود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی مشخصات این گوشی هوشمند پرچم‌دار به‌اشتراک گذاشته نشده و ممکن است شاهد تغییراتی در همین محدود اخبار فاش‌شده نیز باشیم. باید منتظر باشیم ببینیم درنهایت ال‌جی محصول خود را با چه مشخصاتی و در چه تاریخی به بازار معرفی خواهد کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات