گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ ابعادی مشابه با گلکسی اس 9 پلاس دارد

پنج‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کاور منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس نشان از ابعاد مشابه این گوشی با گلکسی اس ۹ پلاس دارد.
تبلیغات

با آغاز سال نو میلادی کم‌کم به زمان معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم و این امر باعث شده بازار شایعات و اخبار پیرامون این گوشی داغ باشد. امروز نیز خبری در مورد ابعاد این گوشی هوشمند منتشر شده است. حساب توییتری Ice Universe که از افشاگران اطلاعات سامسونگ محسوب می‌شود، ویدیویی را منتشر کرده که در آن کاور منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس را نمایش می‌دهد و به کمک کاور یادشده، ابعاد این دستگاه را با گلکسی اس ۹ پلاس و نوت ۹ و همچنین Oppo Find X، مقایسه می‌کند.

لینک دانلود

ویدیوی جدید Ice Universe نشان می‌دهد که اندازه کاور منتسب به پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها با ابعاد گلکسی اس ۹ پلاس و اوپو فایند ایکس هم‌خوانی دارد. بدین ترتیب از آنجا که Oppo Find X گوشی بدون حاشیه‌ای با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی و گلکسی اس‌۹ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است، به احتمال زیاد خریداران گوشی Galaxy S10 Plus اندازه صفحه نمایش بزرگتری را نسبت به نسل قبل و در همان ابعاد تجربه خواهند کرد.

گلکسی اس 10 پلاس

ویدیو‌ی منتشرشده از کاور گلکسی اس ۱۰ پلاس همچنین مشخص می‌کند که این گوشی دارای جک هدفون و کلید اختصاصی بیکسبی خواهد بود. طراحی و محل قرارگیری ماژول دوربین نیز مانند Galaxy Note 9 چینشی افقی خواهد داشت. به علاوه این کاور شکافی در قسمت بالا دارد که احتمالا محل قرارگیری اسپیکر بالایی خواهد بود که به دلیل تمام‌صفحه بودن گلکسی اس 10 پلاس به این قسمت منتقل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات