هواوی Y7 پرو 2019 با اسنپدراگون 450 و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
در واپسین روز سال ۲۰۱۸، هواوی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با نام Y7 پرو ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این گوشی تنها ۱۷۰ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

هواوی این روزها در تلاش برای حفظ جایگاه دومین تولیدکننده‌ی مطرح گوشی هوشمند در جهان، به‌طور مداوم از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند؛ این‌بار شرکت چینی تنها چند روز پس از رونمایی هواوی P اسمارت ۲۰۱۹ در بازار اروپا، همتای مقرون‌به‌صرفه‌تر آن یعنی هواوی Y7 پرو ۲۰۱۹ را در ویتنام رونمایی کرد.

با نگاهی گذرا به ظاهر Y7 پرو ۲۰۱۹ ممکن است تصور کنید که این گوشی همان پی اسمارت ۲۰۱۹ است؛ اما با دقیق‌تر شدن در جزئیات، متوجه چندین تفاوت خواهید شد. گوشی جدید گرچه از نمایشگر ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن +HD، نسبت تصویر ۱۹ به ۹ و بریدگی قطره‌ای شکل استفاده می‌کند، اما به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۴۵۰ مجهز شده است. گوشی اقتصادی جدید هواوی تنها یک نسخه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه دارد؛ البته امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

هواوی Y7 پرو 2019

هواوی Y7 پرو ۲۰۱۹ دوربین دوگانه‌ی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارد و در آن سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 وظیفه‌ی ثبت و سنسور دو مگاپیکسلی وظیفه‌ی تشخیص عمق تصاویر را دارد.

دوربین سلفی جای‌گرفته در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر نیز دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

دستگاه مذکور با رابط کاربری EMUI 8.2 عرضه می‌شود و این یعنی نسخه‌ی اندروید آن ۸.۰ اوریو است.

بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز امکانات این گوشی در زمینه‌ی اتصالات بی‌سیم هستند و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین نیروی دستگاه را برعهده دارد. از آنجایی که خبری از حسگر اثر انگشت در Y7 پرو ۲۰۱۹ نیست، هواوی برای افزایش امنیت نوعی تشخیص چهره‌ی معمولی را برای آن در نظر گرفته است.

هواوی Y7 پرو 2019

جدیدترین گوشی اقتصادی هواوی در صفحه‌ی سایت رسمی هواوی به زبان ویتنامی و فروشگاه آنلاین Lazada موجود بوده و قیمتی برابر با ۱۷۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

هواوی Y7 پرو ۲۰۱۹ در دو رنگ مشکی و آبی از پنجم ژانویه مصادف با پانزدهم دی‌ماه در قابل سفارش خواهد بود و کسانی که سریع‌تر اقدام به خرید کنند یک اسپیکر بلوتوث نیز به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات