تصاویر جدید منتسب به قاب نوکیا 9، دوربین پنج‌گانه آن را تایید می‌کند

پنج‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر فاش‌شده‌ی جدید منتسب به قاب نوکیا ۹ پیورویو، طراحی مربوط‌به دوربین پنج‌گانه‌ی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون خبرهای غیررسمی مختلفی درباره‌ی نوکیا منتشر شده است. باوجودی که هنوز شرکت نوکیا، به‌صورت رسمی تأیید نکرده است، اما انتظار می‌رود نوکیا ۹ با نام تجاری PureView و طراحی دوربین پنج‌گانه به بازار عرضه شود.

پیش‌تر نیز گفته شده بود که نوکیا 9 PureView از پنج دوربین در پشت گوشی پشتیبانی می‌کند. تصاویر جدیدی از قاب منتسب به نوکیا ۹، از زوایای مختلف طراحی دوربین پنج‌گانه‌ی آن را نشان می‌دهد.

نوکیا 9

تصاویر فاش‌شده‌ی جدید با نمونه‌های قبلی مطابقت دارد و بدین ترتیب می‌توان از تجهیز این گوشی هوشمند به دوربین پنج‌گانه صحت داشت. پیش‌ از این تصاویری از قاب و ماکت نوکیا ۹ PureView رویت شده بود که خبر از چیدمان عجیب پرچم‌دار آتی نوکیا می‌داد. در رندهای فاش‌شده، قاب گوشی منتسب به نوکیا ۹، دارای هفت حفره است که ۵ حفره‌ی آن مربوط‌به حسگر دوربین، یک حفره مربوط‌به فلش و حفره‌ی هفتم مربوط‌به سنسورهای نوری می‌شود. با دقت در تصاویر فاش‌شده متوجه‌ حفره‌ی کوچک میکروفون در بالای ماژول دوربین پنج‌گانه خواهید شد. این بخش در رندرهای فاش‌شده‌ی قبلی هم وجود داشت.

در رندرهای فاش‌شده، پنل جلویی نوکیا ۹ نمایش داده نشده است. تنها تصویری که از پنل جلویی در دسترس است، تصویری است که پیش‌تر ازطریق OnLeaks به‌اشتراک گذاشته شده بود. باتوجه‌به تصاویر جدید فاش‌شده و آنچه پیش از این از نوکیا ۹ منتشر شده بود، می‌توانیم تصویری واضح از طراحی نهایی نوکیا ۹ داشته باشیم.

نوکیا 9
نوکیا 9
نوکیا 9

برای اولی بار و در ماه نوامبر طرح مفهومی کامپیوتری نوکیا ۹ به‌صورت غیررسمی منتشر شد. همان‌طور که می‌دانید چنین تصاویر براساس اطلاعات غیررسمی فاش‌شده تهیه می‌شود و ممکن است با طراحی گوشی اصلی تفاوت‌هایی داشته باشند. باتوجه‌به اینکه سه مدل مختلف نوکیا ۹ به تازگی گواهینامه‌ی بلوتوث دریافت کرده‌اند، انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی نوکیا ۹ باشیم.

بعد از انکه در شهریور ماه نوکیا توانست مجوز استفاده از نام تجاری پیور‌ ویو (PureView) را مجددا از آن خود کند، انتظار می‌رود نوکیا ۹ با همین نام تجاری معرفی شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که نوکیا ۹ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۹ اینچی QHD و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ به‌همراه حسگر اثر انگشت روی نمایشگر معرفی شود.

با توجه به نزدیک شدن رویداد MWC 2019، احتمال می‌رود نوکیا معرفی پرچم‌دار خود را به این رویداد موکول کند که البته با توجه به جایگاه نوکیا در بازار اروپا، حرکتی قابل‌انتظار است. بدین ترتیب، ظاهرا هواوی تنها سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند است که طبق روال چند سال گذشته‌، معرفی گوشی‌های اصلی خودش را به نمایشگاه CES موکول می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات