لنوو Z5 پرو جی تی با اسنپدراگون 855 و رم 12 گیگابایتی از راه رسید

سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که بسیاری از کاربران چشم‌به‌راه بودند تا سامسونگ اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ را معرفی کند، شرکت چینی لنوو در این کار پیش‌دستی کرد.
تبلیغات

لنوو ساعاتی پیش رویدادی برگزار کرد که در آن علاوه‌بر رونمایی Z5s، اولین گوشی‌اش با دوربین سه‌گانه، گوشی خارق‌العاده‌ای به‌نام Z5 Pro GT را با مکانیزم دوربین کشویی معرفی کرد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند معرفی‌شده در جهان است که از اسنپدراگون ۸۵۵ به‌همراه ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

زد ۵ پرو GT با هدف تولید دستگاهی بسیار سریع طراحی شده و در طراحی بدنه‌‌اش خطوطی موج‌مانند به‌چشم می‌خورد. پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه، اما شبیه به کربن است و رنگ قرمز بخش‌های بالایی و اطراف حسگرهای دوربین و قسمت زیرین اسلایدر گوشی را پوشانده است.

سایر مشخصات این گوشی درمقایسه‌با لنوو زد ۵ پرو دست‌نخورده باقی مانده‌اند؛ به‌گونه‌ای‌که در این نسخه نیز نمایشگر ۶.۴اینچی سوپر AMOLED و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر و مکانیزم کشویی برای دوربین سلفی ۱۶ و ۸مگاپیکسلی را شاهد هستیم. همچنین دوربین اصلی نسخه‌ی GT مانند نسخه‌ی اصلی، ۱۶مگاپیکسلی به‌همراه حسگری ۲۴مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین ثانویه است.

Lenovo Z5 Pro GT

لنوو زد ۵ پرو جی تی در سه نسخه‌ از تاریخ ۲۴ژانویه برابر با ۴بهمن عرضه خواهد شد: یکی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قوی‌ترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی. لنوو برای سه نسخه‌ی یادشده به‌ترتیب برچسب قیمت ۳۹۰ و ۵۰۰ و ۶۵۰دلاری درنظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات