گلکسی اس 10 با لوازم جانبی مشابه نسل قبل راهی بازار خواهد شد

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد برای پرچمدار جدیدش، از همان لوازم جانبی که در نسل های پیشین استفاده کرده است، بهره ببرد.
تبلیغات

سامسونگ سال بعد همزمان با عرضه‌ی گلکسی اس 10، لوازم جانبی متنوعی برای پرچمدارش ارائه خواهد کرد. درواقع می‌توان گفت، همان لوازم جانبی که برای سایر پرچمداران سامسونگ ارائه می‌شود، برای گلکسی اس ۱۰ هم ارائه خواهد شد. فهرست لوازم جانبی شامل S-View Flip، کاور سیلیکون و کیف کلاسوری LED Wallet هستند.

ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد لوازم جانبی بیشتری در زمان عرضه‌ی پرچمدارش معرفی کند؛ شاید شاهد عرضه‌ی شارژر بی‌سیم جدید یا طرح‌های جدید کاور محافظ باشیم. این فهرست کامل نیست، ولی تایید می‌کند که تعدادی از لوازم جانبی دوست‌داشتنی سامسونگ برای پرچمدار جدیدش عرضه خواهد شد.

سامسونگ برای هر سه مدل گلکسی اس 10، کاور S-View Flip، کاور محافظ ضخیم و کاور سیلیکون ارائه خواهد کرد. کاور چرمی ممکن است فقط برای گلکسی اس 10 پلاس عرضه شود. همچنین برای این پرچمدار، کیف کلاسوری LED Wallet عرضه می شود.

رنگ‌های کاور S-View Flip شامل مشکی، سفید و زرد است. کاور سیلیکونی در رنگ‌های سفید، آبی، مشکی و سرمه‌ای عرضه می‌شود. سامسونگ قصد دارد کاور چرمی را در رنگ‌های مشکی و سرمه ای برای گلکسی اس 10 پلاس ارائه کند.

کاور محافظ ضخیم هم‌اکنون برای گلکسی نوت 9 موجود است. سقوط گوشی اندرویدی جدید با استانداردهای نظامی آزمایش می‌شود تا ضریب آسیب به دستگاه به حداقل برسد. همچنین گلکسی اس 10 در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. کیف کلاسوری LED Wallet در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز معرفی می‌شود.

این فهرست هنوز کامل نشده؛ بنابراین ممکن است رنگ‌های دیگر برای موارد ذکرشده در بالا وجود داشته باشد و همچنین امکان دارد قاب‌های دیگری نیز عرضه شوند. کاور جدید Hyperknit که برای گلکسی نوت 9 معرفی شد، در این فهرست قرار ندارد، ولی می‌توان آن را در اینجا در نظر گرفت. این فهرست همچنین یک ایده‌ی کلی از رنگ‌هایی که ممکن است برای گوشی جدید سامسونگ عرضه شود را ارائه می‌دهد.

همان‌طور که پیشتر گفته شد، گلکسی اس 10 در رنگ‌های مشکی، سفید، زرد و سبز در دسترس خواهد بود. سامسونگ در مورد رنگ‌های جدید صحبت نکرده است و این موضوع با توجه به اینکه عرضه‌ی آن تا فوریه سال بعد طول می‌کشد، خبر خوبی نیست. انتظار می رود گلکسی اس 10 در رویداد نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ معرفی شود، ولی زمزمه‌هایی نیز وجود دارد که سامسونگ کمی زودتر از نمایشگاه بارسلون، خودش میزبان مراسم معرفی پرچمدارش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات