نوکیا 9 PureView از پنج دوربین در پشت گوشی پشتیبانی می‌کند

سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، نسخه دیگر پرچمدار نوکیا ۹ با نام PureView دارای پنج دوربین در پنل پشتی خواهد بود.
تبلیغات

اگر چه عرضه‌ی نوکیا ۹ PureView، تا اوایل سال ۲۰۱۹ به‌دلیل مشکل نرم‌افزاری دوربین به تعویق افتاده است، اما به‌نظر می‌رسد که طراحی این گوشی تا حد زیادی به مراحل پایانی خود نزدیک شده؛ چرا که فقط چند هفته بعد از لو رفتن قاب این گوشی، قاب جدید دیگری در آمازون رویت شد.

متاسفانه مدرکی در این مورد نزد افرادی که اطلاعات گوشی‌های هوشمند را افشا می کنند، وجود ندارد؛ بنابراین طراحی پنل قسمت جلو قابل رویت نیست. با این حال بریدگی‌های قسمت عقب این گوشی، چیدمان دوربین عجیب‌وغریب آن را که پیش از این به بیرون درز کرده بود، تایید می کنند. به این ترتیب، برای آگاهی کسانی که در مورد پرچمدار نوکیا اطلاعاتی کافی ندارند، باید به این نکته اشاره کرد که گوشی جدید نوکیا شامل پنج دوربین بزرگ همراه با یک فلاش LED بزرگ و یک سیستم فوکوس خودکار لیزری است که هر یک کاربرد متفاوتی دارد. بنابر اطلاعات ارائه‌شده، این سیستم با همکاری ZEISS Optics توسعه یافته است.

Nokia 9

بر اساس شایعات در کنار این دوربین شگفت‌انگیز، نوکیا از اسنپدراگون ۸۴۵ به‌عنوان تراشه‌ی قدرتمند در این گوشی استفاده کرده است. در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ باید به وجود حافظه‌‌ی رم با ظرفیت ۶ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، در کنار اندروید ۹ پای (به صورت پیش فرض) و جک ۳.۵ میلیمتری در پایین این گوشی اشاره کرد.

در حال حاضر زمان دقیق عرضه ی جهانی نوکیا ۹ PureView معلوم نیست؛ اما بر اساس گزارشات اخیر، HMD Global ،شرکت مادر نوکیا، در حال تدارک مراسم معرفی این پرچمدار بین ماه های ژانویه و فوریه، یعنی بعد از نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس و قبل از شروع نمایشگاه MWC 2019 بارسلون است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات