نتیجه نظرسنجی: بیشتر کاربران زومیت راهکار گوشی تاشدنی را انقلابی می‌دانند

یک‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در نظرسنجی هفته‌ی گذشته، بیش از ۵۶ درصد از کاربران زومیت راهکار گوشی‌های تاشدنی را در صورت اجرای صحیح انقلابی دانسته‌اند.
تبلیغات

سامسونگ اخیرا در رویداد توسعه‌دهندگانش، طرح اولیه‌ی گوشی تاشدنی خود را به جهانیان نشان داده است و همین مساله بهانه‌ای برای به رای گذاشتن این راهکار شد. نمایشگر گوشی‌های هوشمند به مروز زمان بزرگ و بزرگ‌تر شده‌اند به‌طوری که مرز بین تبلت‌ها و گوشی‌ها در حال کم‌رنگ شدن است. سامسونگ به‌عنوان یک بازیگر بزرگ در دنیای گوشی‌های موبایل از مدت‌ها برنامه‌ی ساخت گوشی‌های تاشدنی را آغاز کرده است؛ پتنت‌های ثبت‌شده و شایعات فراوانی در مورد چنین محصولی تا پیش از رویداد اخیر سامسونگ در رسانه‌ها وجود داشت اما این نخستین نمایش گوشی تاشدنی آینده‌ی کره‌ای‌ها بود.

دو نگرش کلی در واکنش به چنین محصولی وجود دارد؛ نخست اینکه، گوشی‌های کنونی از نظر ابعاد مناسب هستند و تاشو بودن آن‌ها یک راهکار صرفا تبلیغاتی است و دیگری اینکه، گوشی تاشدنی مفهوم جدید و کاربردی مهمی را ایجاد خواهند کرد. به ادعای سامسونگ، بسیاری از موانع پیش روی تولید یک محصول تاشدنی برداشته شده است و این شرکت به فناوری ساخت یک محصول با کیفیت تاشدنی دست پیدا کرده است؛ با نزدیک شدن به ورود چنین محصولی از سوی این غول کره‌ای در سال ۲۰۱۹، این سوال مطرح است که آیا گوشی تاشدنی آینده‌ی دنیای موبایل خواهد بود؟

فلکس‌پای، محصول شرکت Royole به نوعی نخستین گوشی هوشمند تاشدنی جهان محسوب می‌شود؛ اما اجرای ضعیف ایده‌ی گوشی تاشدنی در آن موج می‌زند. ضخامت بالا، کیفیت پایین نمایشگر و عملکرد ضعیف نتیجه‌ای جز شکست برای فلکس پای در پی نداشتند اما باید تا سال ۲۰۱۹ و عرضه‌ی نخستین گوشی تاشدنی سامسونگ صبر کرد. ۵۶.۲۳ درصد از کاربران شرکت‌کننده در نظرسنجی زومیت، گوشی‌های تاشدنی را ایده‌ی مناسب و انقلابی می‌دانند و در سوی دیگر نیز ۴۳.۷۷ درصد کاربران نیز تکامل ایده‌های کنونی را تصمیم درست‌تری دانسته‌اند.

برخی از کاربرانی که در بخش دیدگاه‌ها، نظر خود را با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند بر این باور هستند که این ایده دنیای تبلت‌ها را تغییر خواهد داد. برخی دیگر به بلوغ رسیدن این طرح را زمان‌بر دانسته و موفقیتی در آینده‌ی نزدیک برای آن‌ متصور نیستند. تعبیه‌‌ی امکانات نرم‌افزاری و کاربردی برای هر دو حالت نمایشگر نیز یکی دیگر از مواردی است که کاربران زومیت، موفق یا ناموفق بودن ایده‌ی گوشی تاشدنی را به آن وابسته می‌دانند.

نظرسنجی تاشدنی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات