«تجربه واقعی لمس مستقیم» به کمک سنسورهای روی لنز در اکسپریا وی سونی

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی سوپرفون لومیا ۹۲۰، فناوری‌هایی که قبلاً شاید زیاد به آن‌ها اهمیت داده نمی‌شد، مجدداً به خط اول ویژگی‌های تلفن همراه آمدند. فناوری‌های دوربین‌های تلفن‌های همراه را شاید بتوان در این دسته قرار داد. پس از نوکیا، حالا سونی فناوری جدید خود را معرفی کرده است. اگر تصور می‌کنید اپتیموس جی شرکت ال‌جی و لومیا ۹۲۰ نوکیا آینده فناوری‌های صفحه‌های لمسی را از آن خود کرده‌اند پس بهتر است خود را برای ورود سونی آماده کنید.
تبلیغات

تکنولوژی سنسور روی لنز صفحه لمسی سونی (Sensor on Lense) که قرار است روی Xperia V ارائه شود، با ترکیب سنسور و لنز صفحه‌نمایش خازنی استاندارد، منجر به کاهش تعداد لایه، حساسیت نور و بهبود سایر فاکتورها خواهد شد.

در واقع سونی در این فناوری صفحه‌نمایش و سنسور لمسی را یکی کرده است.

این فناوری،کیفیت تصاویر و سرعت پاسخ‌گوئی صفحه‌نمایش لمسی را بهبود می‌بخشد. سونی تجربه ارائه این ویژگی را به دورن سلول‌های صفحه‌نمایش‌های لمسی داشته است.

بررسی‌های کوتاه انجام شده روی اکسپریا وی در طول برگزاری IFA 2012، نشان از پاسخ‌گوئی مطلوب این گوشی داشت، اما ممکن است بخشی از این عمل‌کرد را بتوان به صفحه‌نمایش و تکنولوژی جدید آن نسبت داد تا به پردازنده دو‌هسته‌ای Snapdragon گوشی.

پس از انجام بررسی‌های کامل‌تر، احتمالاً جزئیات بیشتری از آن را ارائه خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات