نسخه‌‌ی جهانی شیائومی می 8 لایت برای اولین بار وارد بازار فرانسه و اوکراین می‌شود

دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته نسخه‌ی مقرون به صرفه‌ی پرچمدار جدید شیائومی یعنی می ۸ لایت صرفاً برای بازار چین معرفی شد، اکنون این شرکت پس از عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی این محصول برای بازار اوکراین، می ۸ لایت را برای بازار فرانسه و سپس برای سایر بازارها عرضه می‌کند.
تبلیغات

شیائومی در مسیر رو به رشد خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی در کنار هواوی به رده‌ی سوم لیست فروشنده‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند بعد از سامسونگ و اپل دست یافته است، ماه گذشته این شرکت نسخه‌ی مقرون به صرفه پرچمدار خود شیائومی می ۸ را با نام شیائومی می ۸ لایت معرفی و به صورت انحصاری وارد بازار چین کرد.

اکنون با گذشت یک ماه و وارد شدن این گوشی به بازار اوکراین، دانووان سونگ سخنگوی بخش جهانی این شرکت با انتشار پستی در حساب توییتر خود اعلام کرد که بازار فرانسه هم به زودی شاهد نسخه‌ی لایت پرچمدار این شرکت خواهد بود و پس از فرانسه نوبت به بازارهای دیگر خواهد رسید.

شیائومی می 8 لایت / Xiaomi Mi 8 Lite

شیائومی می ۸ لایت در ابتدا در رنگهای طلایی، آبی و خاکستری معرفی شد، اکنون با توجه به اشارات سونگ به نظر می‌رسد تمام این رنگ‌ها در نسخه‌ی جهانی هم در دسترس باشند.

این دستگاه در سه پیکربندی متفاوت حافظه به صورت رم ۴ گیگ و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگ، رم ۶ و حافظه‌ی ۶۴ گیگ و در نهایت رم ۶ و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس خواهد بود؛ قیمت در این نسخه‌ها از ۱۷۵ تا ۲۵۰ یورو متغییر خواهد بود که با توجه به مالیات و سایر هزینه‌های ورود به اروپا انتظار قیمت بالاتری برای بازار این منطقه باید داشته باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات