مشخصات کامل هواوی میت 20 پرو لو رفت؛ دوربین سه‌گانه، باتری پرظرفیت و حذف اسلات میکرو SD

جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در فاصله‌ی چند روز مانده به رونمایی رسمی هواوی از گوشی میت ۲۰ پرو، مشخصات فنی این دستگاه به‌طور کامل لو رفته است.
تبلیغات

هواوی از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که در روز ۲۴ مهر ۱۳۹۷ (۱۶ اکتبر ۲۰۱۸) به‌صورت رسمی از گوشی موردانتظار میت ۲۰ پرو رونمایی کند. با این‌حال اگر مشتاق دانستن مشخصات فنی این دستگاه هستید، لازم نیست تا آن زمان صبر کنید؛ چرا که وب‌سایت وین‌فیوچر ساعاتی پیش ضمن انتشار تصاویری باکیفیت از این گوشی، از تمام اطلاعات مربوط به آن، پرده برداشت.

بر این اساس، Huawei Mate 20 Pro دارای نمایشگر ۶.۳۹ اینچ OLED با وضوح تصویر ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود؛ همچنین، در بالای نمایشگر شاهد بریدگی موسوم به ناچ هستیم و در قسمت پایینی آن حاشیه‌‌ای به‌نسبت اندک به‌ چشم می‌‌خورد. ظاهرا میت ۲۰ پرو همچون گوشی پی ۲۰ پرو (که اوایل امسال عرضه شد)، به دوربین سه‌گانه ساخت لایکا شامل سنسورهای ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. در ضمن، شایعات مربوط به نحوه‌ی قرارگیری دوربین‌های میت ۲۰ پرو به‌صورت مربعی، در تصاویر جدید این گوشی تأیید می‌شوند.

هواوی میت 20 پرو / Huawei Mate 20 Pro

در قسمت جلوی دستگاه شاهد یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی هستیم؛ ظاهرا هواوی، سیستم لیزری مادون قرمز (IR) را نیز در قسمت جلویی میت ۲۰ پرو (در کنار دوربین سلفی) قرار داده است تا شاهد عملکرد بهتری از سیستم تشخیص چهره‌ی آن باشیم. میت ۲۰ پرو برخلاف پی ۲۰ پرو، به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده است و از شارژ‌ بی‌سیم نیز بهره می‌برد. 

هواوی میت 20 پرو / Huawei Mate 20 Pro

گفته می‌شود که کاربران می‌توانند از میت ۲۰ پرو به‌عنوان پد شارژ بی‌سیم استفاده کنند. این یعنی دارندگان پرچمدار جدید چینی‌ها خواهند توانست شارژِ باتری میت ۲۰ پرو را با دیگر گوشی‌ها و حتی هدفون‌های بی‌سیم، به‌اشتراک بگذارند. با این‌همه فراموش نکنید که این ویژگی، فعلا در حد شایعه است و نمی‌توان آن را قطعی دانست.

هواوی میت 20 پرو / Huawei Mate 20 Pro

وین‌فیوچر در بخش دیگری از مطلبش نوشته است که هواوی در میت ۲۰ پرو از اسلات کارت میکرو SD استفاده نکرده است و این گوشی به‌جای آن از «کارت‌های حافظه‌ نانو» پشتیبانی می‌کند؛ این نوع کارت حافظه‌ احتمالا قرار است به‌صورت اختصاصی توسط هواوی معرفی شود؛ گفته می‌شود که کارت حافظه‌های نانو، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت دارند.

هواوی میت 20 پرو / Huawei Mate 20 Pro

هواوی میت ۲۰ پرو احتمالا بسته به نواحی مختلف دنیا، با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده‌ی جدید هشت هسته‌ای کرین ۹۸۰ به‌عنوان قلب تپنده‌ی خود استفاده می‌کند؛ پردازنده‌ای که طبق ادعای هواوی، بهبود زیادی نسبت به نسل قبل به خود دیده است و می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به رقیبش یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ داشته باشد. 

وین‌فیوچر همچنین مدعی شده که میت ۲۰ پرو به باتری ۴٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است، از گواهی IP68 (مقاومت در برابر آب و گردوغبار) بهره می‌برد و از سیستم‌عامل اندروید ۹ پای (با رابط کاربری EMUI 9.0) استفاده می‌کند. 

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی، به صفحه‌ی میت ۲۰ پرو در دیتابیس محصولات زومیت رجوع کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات