عکس و ویدئو گوشی‌های تمام‌ لمسی سری L بلک‌بری لو رفت

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری قصد دارد تغییرات بنیادین در سیستم‌عامل خود ایجاد کند و نتیجه این تغییرات را سال آینده در نسخه ۱۰ سیستم‌عامل بلک‌بری مشاهده خواهیم کرد. اما امروز در بخش انجمن سایت Crackberry.com تصویر و ویدئویی منتشر شد که مدعی است مربوط به سری L گوشی‌های آینده این کمپانی است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر طاقتتان به سر آمده و نمی‌توانید برای دیدن آینده کمپانی RIM تا سال آینده صبر کنید، باید به شما بگوییم که N4BB تصویر و ویدئویی را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به گوشی‌های سری L بلک‌بری است.

آن چه که مشخص است، آن است که کمپانی کانادایی RIM در صدد است تا با فراموش کردن گذشته و همراه شدن با موج تغییرات در سیستم‌عامل‌های موبایل همه چیز را از ابتدا آغاز کند. بنا به شنیده‌ها و گزارش‌ها، سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ دارای قابلیت‌های ویژه‌ای خواهد بود و با هوشمندی تمام سعی کرده تا نکات مثبت پلتفرم‌های محبوب بازار را جمع‌آوری کرده و در سیستم عامل خود جای دهد.

تصویر منتشر شده که در زیر می‌بینید، صفحه‌ای از آیکون اپلیکیشن‌های مختلف را نشان می‌دهد که شامل BBM، Facebook، Maps و StoryMaker (که احتمالاً چیزی مثل ویرایشگر ویدئویی iMovie) است.

blackberry-L-series-leak

ویدئویی نیز در سایت BlackberryItalia.it پخش شده که نشان می‌دهد این گوشی از یک باتری جداشدنی ۱۸۰۰ میلی‌آمپرساعت LS1 بهره می‌برد. این ویدئو را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

هنوز معلوم نیست که سیستم‌عامل جدید چقدر به سیستم‌عامل قبلی بلک‌بری شباهت دارد، ولی در صورتی که خبری در این باره منتشر شود حتماً شما را در جریان چند و چون آن قرار خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات