هواوی گوشی اندرویدی Ascend G600 را معرفی کرد: نمایشگر ۴.۵ اینچ qHD، پردازنده ۲ هسته‌ای

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی بسیار فعال عمل کرده و گل سرسبد این سری محصولاتش Ascend P1 است. هواوی در نمایشگاه IFA برلین نیز حضور پر رنگی داشته و یکی از بهترین محصولاتی که معرفی کرده گوشی میان‌قیمت Ascend G600 است. این تلفن مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی و نمایشگر ۴.۵ اینچ است.
تبلیغات

کمپانی هواوی در هفته جاری چندین دستگاه جدید را در برلین رونمایی کرده است. یکی از آن‌ها گوشی هوشمند مدل G600 با نمایشگر ۴.۵ اینچ است که به لحاظ خصوصیات سخت‌افزاری یک رده پایین‌تر از مدل Ascend P1 که هم اکنون در بازار موجود است، قرار می‌گیرد ولی نسبت به سایر مدل‌های این کمپانی یک سر و گردن بالاتر است.

نمایشگر qHD این گوشی (۵۴۰× ۹۶۰ پیکسل) در کنار یک پردازنده ۲ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز قرار گرفته است. این دستگاه مجهز به نسخه ۴.۰.۴ اندروید بوده و از پوسته جدید Emotion UI هواوی بهره می‌برد.

۴ گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه وجود دارد و می‌توان ازطریق اسلات microSD تا ۳۲ گیگابایت حافظه خارجی به آن اضافه کرد.

این گوشی همچون Ascend P1 بدنه براقی دارد و نمایشگر آن نیز به محافظ شیشه Gorilla Glass مجهز است. علاوه بر این‌ها هواوی یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را در داخل این گوشی ۳۷۵ دلاری قرار داده و در صورتی که قاب پشت آن را خارج نماییم، می‌توانیم یک تراشه NFC را که در پشت آن جاسازی شده، مشاهده کنیم.

Ascend G600 نسبت به سایر گوشی‌های هم‌رده خود کمی ضخیم است، آثار انگشتانتان به‌راحتی روی بدنه براق آن نقش می‌بندد، اما در حالت کلی ظاهر کلاسیک و شیکی دارد. با وجود نمایشگر بزرگ، پردازنده دوهسته‌ای و دوربین ۸ مگاپیکسل، این گوشی در رده میان‌قیمت قرار می‌گیرد. همچنین دو اسپیکر داخلی با تکنولوژی افزایش صدای DTS در این دستگاه تعبیه گردیده‌اند.

این گوشی قرار است در ماه آینده در ۲ رنگ مشکی و سفید در آلمان عرضه گردد، و پس از آن به مرور در سایر بخش‌های اروپا ارائه خواهد شد. در ویدئوی زیر می‌توانید نگاه نزدیک‌تری به گوشی هوشمند جدید هواوی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات