گلکسی A9 2018 در گیک بنچ رؤیت شد

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا بنچمارک منتسب به گوشی میان‌رده‌ی موردانتظار گلکسی A9 2018 سامسونگ منتشر شده است که از عملکرد مناسب آن حکایت دارد.
تبلیغات

اخبار و شایعات مربوط به مدل ۲۰۱۸ گلکسی A9 سامسونگ مدتی است که در فضای وب دیده می‌شوند و در همین راستا، به‌تازگی بنچمارک جدیدی در گیک‌بنچ منتشر شده که می‌توان آن را به این گوشیِ معرفی‌نشده نسبت داد.

اگر شایعات اخیر Samsung Galaxy A9 2018 صحت داشته باشند، باید بگوییم که این گوشی قرار است یک میان‌رده‌ی جذاب با ویژگی‌های جالب باشد؛ بهره‌گیری این گوشی از دوربین چهارگانه یکی از هیجان‌انگیزترین شایعاتی است که تاکنون در مورد آن شنیده‌ایم.

بنچمارک گلکسی ای 9 2018 سامسونگ / Samsung Galaxy A9 2018

بنچمارک جدید منتسب به گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ سامسونگ

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۹ توانسته است در حالت چند هسته‌ای، امتیاز ۵/۸۴۴ و در حالت تک‌ هسته‌ای امتیاز ۱/۶۰۹ را کسب کند؛ در ضمن (طبق تصویر بالا)، این گوشی قرار است برای پردازش تسک‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام بهره بگیرد. از میان دیگر مشخصات این گوشی، می‌توان به ۶ گیگابایت رم و مدل نامبر SM-A9200 اشاره کرد؛ ظاهرا گلکسی A9 جدید از سیستم‌عامل اندروید ۸ اوریو استفاده می‌کند. مشخصات یادشده نشان می‌دهند که A9 2018 قدرتمندتر از گوشی سه‌دوربینه‌ی گلکسی A7 است؛ با این‌حال، نبود سیستم‌عامل اندروید ۹ پای روی آن، اندکی ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد.

شایعات اخیر می‌گویند که سامسونگ در این گوشی از اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کرده است. با در نظر گرفتن این موضوع که کره‌ای‌ها به‌ندرت در گوشی‌های خود از تراشه‌های کوالکام استفاده می‌کنند، می‌توان گفت که عرضه‌ی این دستگاه جدید در کشورهای چین و آمریکا، بسیار محتمل است. 

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات