هواوی Y9 2019 با تراشه کرین 710 و چهار دوربین معرفی شد

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
میا‌ن‌رده‌ی جدید هواوی به نام هواوی Y9 2019 با نمایشگر بریده، تراشه‌ی کرین ۷۱۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به‌صورت رسمی معرفی شد.
تبلیغات

هواوی امروز دوشنبه از گوشی هوشمند جدید خود به نام هواوی Y9 2019 رونمایی کرد. این دستگاه جانشین مستقیم Y9 2018 که مارس امسال معرفی شد، محسوب می‌شود و در مقایسه با آن، برخی تغییرات تازه به همراه دارد. هواوی Y9 2019 از حاشیه‌های نازک‌تری بهره می‌برد و نمایشگر آن برخلاف نسل پیشین حاوی بریدگی است. Y9 2018 یک گوشی یکپارچه فلزی بود؛ درحالی‌که جانشین آن از فلز و شیشه ساخته شده است.

نمایشگر هواوی Y9 2019 از گوشه‌های گرد بهره می‌گیرد و پشت دستگاه از دو طرف خمیده شده است. در بخش پشت همچنین دو دوربین با چینش عمودی به همراه فلش LED و حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد. علاوه‌بر این، نام تجاری هواوی نیز در قسمت پشت گوشی حک شده است. میان‌رده‌ی جدید هواوی در رنگ‌های چشمگیر مشکی میدنایت، آبی سواروسکی و بنفش آرورا عرضه می‌شود از آنجایی که هواوی تاکید دارد که این گوشی برای نسل جوان ساخته شده است، انتخاب چنین رنگ‌هایی غیر منتظره به‌نظر نمی‌رسند. با نگاه به دو طرف گوشی می‌توان تمام دکمه‌های فیزیکی را در قسمت راست مشاهده کرد؛ درحالی‌که شیار سیم‌کارت از قسمت چپ قابل دسترسی است.

Huawei Y9 2019

هواوی Y9 2019 از نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر Full HD پلاس (۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل) بهره می‌گیرد و قلب تپنده‌ی آن نیز پردازنده‌ی میان‌رده‌ و هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی کرین ۷۱۰ است. این گوشی مجهز به ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و اندروید ۸.۱ اوریو را به همراه رابط کاربری Emotion UI 8.2 اجرا می‌کند. هواوی Y9 2019 قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد و یک باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سازگاری با شارژ سریع، توان مورد نیاز آن را تأمین می‌کند. دوربین دوگانه‌ی این دستگاه از ترکیب دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلو قرار گرفته است. میان‌رده‌ی جدید هواوی همچنین بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ را ارائه می‌دهد، ۱۷۳ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۸.۰۵ × ۷۷.۱ × ۱۶۲.۴ میلی‌متر است. 

برای اطلاع از قیمت Y9 2019 و مشاهده‌ی مشخصات دقیق آن می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات