احتمال معرفی یک پرچمدار دیگر در کنار می ۸ ایکس توسط شیائومی

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی که به‌زودی از گوشی Mi 8X یا Mi 8 Youth رونمایی خواهد کرد، ظاهراً گوشی پرچمدار دیگری را نیز برای معرفی در کنار این محصول در نظر دارد.
تبلیغات

سری شیائومی می ۸ احتمالا به‌زودی دو گوشی جدید به خود خواهد دید. یکی از این دو گوشی Mi 8 Youth یا به احتمال قوی‌تر Mi 8X نام دارد که تصاویر آن بارها در فضای اینترنت منتشر شده است؛ اما گوشی دیگر Mi 8 Fingerprint Scanner Edition است که پیش از این فقط در حد شایعه بود.

تصاویر زنده‌ای که به‌تازگی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو انتشار یافته است گوشی یادشده را در جعبه‌ی آن به نمایش می‌گذارد و برخی مشخصات اصلی آن مثل پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را فاش می‌کند.

Mi 8 fingerprint scanner edition

می ۸ فینگرپرینت اسکنر ادیشن که امیدواریم شرکت چینی نام کوتاه‌تری (مثلا شیائومی Mi 8 UD) برای آن انتخاب کند، در تصاویر یادشده در دو رنگ دیده می‌شود؛ یکی قرمز تیره که در شرایط نوری مختلف به حالت سایه‌روشن در آمده و همان‌طور که در تصویر می‌بینید از شرابی به کهربایی تمایل پیدا می‌کند. تصویری دیگر این گوشی را با رنگ قرمز تیره، شبیه به قرمز آلبالویی یا اناری نشان می‌دهد.

Mi 8 fingerprint scanner edition

برچسب روی جعبه فاش می‌کند که گوشی مورد بحث نه تنها پردازنده‌ای پرچمدار را در خود جای داده است؛ بلکه به جدیدترین سیستم مکان‌یابی GPS با استفاده از باندهای L1 و L5 مجهز است.  البته، اصلی‌ترین بخش دستگاه اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر است که این یعنی نمایشگر این گوشی از نوع OLED خواهد بود.

شیائومی می ۸، هم‌اکنون نسخه‌ای به نام می ۸ اکسپلورر دارد که از وجود حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر بهره می‌برد؛ اما پنل پشت می ۸ اکسپلورر حالت بی‌رنگ دارد. در عوض، پنل پشت گوشی جدید شیائومی چنین حالتی نداشته و طیفی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد.

Mi 8 fingerprint scanner edition
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات