گلکسی A9 Pro 2018 با دکمه‌ی بیکسبی در دو رنگ گرمادیده عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که سامسونگ هنوز از ویژگی‌های کهکشانی جدید خود، گلکسی A9 Pro، صحبتی نکرده‌ است، اما اطلاعاتی در مورد تعداد و مکان دوربین‌ها، رنگ‌های احتمالی، پردازنده و رم این گوشی به بیرون درز کرده‌ است.
تبلیغات

سه هفته مانده به رونمایی از گوشی گلکسی A9 Pro 2018، گمانه‌زنی‌ها در مورد این دستگاه افزایش‌ یافته است.

در‌حالی که تصاویر این گوشی هنوز ارائه نشده‌اند، آخرین اطلاعات افشا شده جزئیات مختلف طراحی را در این گوشی بیان می‌کند. پیش‌بینی می‌شود ظاهر Galaxy A9 Pro 2018، به گوشی های گلکسی A7 2018 و گلکسی A9 استار شبیه باشد. احتمالاً شاهد دوربین‌هایی عمودی در گوشه‌ی بالایی خواهیم‌ بود و بر‌خلاف دو گوشی ذکر‌شده که ۲ و ۳ دوربین عقب دارند، گلکسی A9 Pro اولین گوشی جهان با چهار سنسور عقب خواهد بود. فلاشر LED در زیر این دوربین‌ها و اسکنر اثر انگشت مربع شکل آن وسط پنل گوشی تعبیه شده‌ است. شیشه‌ی پنل پشتی هم، برای راحتی کاربر، کمی خمیده خواهد بود.

گلکسی A9 Pro 2018، دارای یک دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی (Bixby) و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. انتظار می‌رود این گوشی با پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۷۱۰ کوالکام و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه شود.

گلکسی S9 در حال اجرای بیکسبی

گلکسی S9 در حال اجرای بیکسبی

این گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۱۹ مهر (۱۱ اکتبر) رونمایی و فروش آن نیز اندکی بعد آغاز می‌شود. سامسونگ هنوز قیمتی برای این دستگاه اعلام نکرده‌است.

گلکسی A9 Pro، در سه رنگ، سیاه، آبی گرمادیده (Gradient) و صورتی گرمادیده عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات