گوشی بعدی سامسونگ احتمالا مجهز به ۴ دوربین اصلی خواهد بود

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد در ۱۹ مهر از یک گوشی گلکسی جدید رونمایی کند که براساس شایعات مجهز به دوربین چهارگانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.
تبلیغات

روز پنجشنبه، سامسونگ دعوت‌نامه‌هایی را برای یک «رویداد گلکسی» جدید ارسال کرد که در ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) برگزار خواهد شد. غول کره‌ای به‌طور دقیق تایید نکرد که کدام گوشی هوشمند را در این مراسم معرفی می‌کند؛ اما به عرضه‌ی محصولی دوربین محور اشاره کرد که به‌تازگی توسط افشاگری قابل اعتماد تایید شده است.

منبع مورد بحث در ماه ژوئیه از یک گوشی هوشمند در حال ساخت با چهار دوربین اصلی صحبت کرد. در زمان افشای این خبر، وی موفق به تایید سازنده‌ی این گوشی نشد و صرفا اشاره کرد که هواوی دست به ساخت آن نخواهد زد. با این حال، به‌دنبال انتشار دعوتنامه‌ی اخیر، او ظاهرا تایید کرد که این گوشی هوشمند در واقع با برند Samsung عرضه خواهد شد.

سامسونگ به‌تازگی در یادداشتی مرتبط ادعا کرد که ویژگی‌های جدید ابتدا در محصولات میان‌رده معرفی خواهند شد و براساس اعلام یک منبع قابل اعتماد دیگر، دستگاه پیش‌روی سامسونگ نخستین نمونه از این رویه خواهد بود. علاوه‌بر این، به جز ساختار دوربین چهارگانه در قسمت پشت، به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال آزمایش حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بوده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی در طراحی نهایی گوشی گنجانده خواهد شد یا خیر.

در نهایت، هرچند اغلب گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ، تحت سری Galaxy A بازاریابی شده‌اند؛ اما گوشی هوشمند جدید این شرکت می‌تواند در قالب یک سری تازه از گلکسی‌ها، احتمالا گلکسی پی معرفی شود. همچنین صرف‌نظر از نام‌گذاری، این گوشی هوشمند باید همچون محصولات اخیر Huawei در رنگ‌های گرادیان قابل سفارش باشد. با این حال، ظاهرا بعید است که سامسونگ دستگاه جدیدش را در بازار ایالات متحده عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات