فروش آیفون 10 به ۶۰ میلیون دستگاه رسید

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اپل توانسته است در کمتر از یک سال، بیش از ۶۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ را به‌فروش برساند.
تبلیغات

حدودا ۱۰ ماه از آغاز فروش گوشی آیفون ۱۰ اپل می‌گذرد و طبق جدیدترین خبر منتشرشده از سوی موسسه‌ی Counterpoint، میزان فروش این دستگاه، مرز ۶۰ میلیون را رد کرده است. جالب است بدانید که گوشی آیفون ۶ موفق شده بود تنها در ۶ ماه مرز فروش ۶۰ میلیون دستگاه را رد کند؛ میزان فروش آیفون ۶ پس از گذر ۱۰ ماه، به بیش از ۹۰ میلیون دستگاه رسیده بود. 

میزان فروش آیفون 10

با این‌حال، به‌لطف قیمت بالای iPhone X، این گوشی توانسته پس از گذر ۱۰ ماه از عرضه‌ی رسمی، ۶۲ میلیارد دلار درآمد برای Apple به‌همراه داشته باشد؛ گفتنی است که آیفون ۶ هم طی ۱۰ ماه، همین‌قدر درآمد برای اپل به‌ارمغان آورده بود.

قیمت آیفون 10

طبق اطلاعاتی که موسسه‌ی Counterpoint منتشر کرده، آیفون ۱۰ اپل توانسته طی ۱۰ ماه گذشته، به‌تنهایی بیشتر از تمامی دستگاه‌های هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی فروش داشته باشد. بخش اعظم درآمد کسب‌شده توسط آیفون X (نزدیک به نصف) در کشورهای ایالات متحده‌ی آمریکا و چین به‌دست آمده است و ژاپن، بریتانیا و آلمان در رتبه‌های بعدی جای می‌گیرند. جالب است بدانید که تنها یک درصد از درآمد آیفون ۱۰، در کشور هند به‌دست آمده است.

در کنار این‌ها خاطرنشان می‌کنیم که فروش آیفون ۱۰ تنها یک سوم کل فروش آیفون‌های اپل طی ۱۰ ماه اخیر را تشکیل می‌دهد؛ اما به‌خاطر قیمت هزاری دلاری‌اش، ۵۰ درصد از کل درآمد کسب‌شده از آیفون‌ها را (طی همین بازه‌ی زمانی) به‌خود اختصاص داده است.

قیمت آیفون 10

موسسه‌ی Counterpoint انتظار دارد سری جدید آیفون‌های اپل که تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شوند، میزان درآمد این شرکت را به‌طرز قابل‌توجهی بالا ببرند؛ خصوصا به‌دلیل اینکه گفته می‌شود یکی از آیفون‌های ۲۰۱۸، قرار است قیمتی پایین داشته باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات