مدل جدید گلکسی ای 8 پلاس 2018 احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت رسمی سامسونگ اسپانیا اخیرا صفحه‌ی پشتیبانی مدل جدید گوشی گلکسی ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ را بالا آورده است؛ این گوشی احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

هفته‌ی پیش بود که مدل جدید گلکسی اِی ۸ پلاس ۲۰۱۸ (که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است)، تاییدیه‌ی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) را دریافت کرد. حال به‌تازگی، صفحه‌ی پشتیبانی این گوشی در وب‌سایت رسمی سامسونگ اسپانیا رویت شده است و این یعنی احتمالا مدل جدید Samsung Galaxy A8+ 2018 به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رفت، صفحه‌ی پشتیبانی گوشی یادشده، هیچ‌گونه‌ اطلاعات یا تصاویری را از آن به‌اشتراک نمی‌گذارد؛ سامسونگ فعلا تنها به فعال‌کردن این صفحه بسنده کرده و احتمالا در آینده‌ای نزدیک، آن را به‌روزرسانی خواهد کرد. 

در این میان بد نیست بدانید که طبق اطلاعات صفحه‌ی پشتیبانی، مدل نامبر این دستگاه، SM-A750FN/DS است که پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه را در نسخه‌ی اروپایی این گوشی، تایید می‌کند. 

پیشتر در ماه جولای، شاهد انتشار بنچمارک این گوشی بودیم. در آن زمان اعلام شده بود که مدل جدید گلکسی ای ۸ پلاس به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۸۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است و از نسخه‌ی اوریو سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند. البته این احتمال وجود دارد که آن گوشی که در آن زمان بنچمارکش ثبت شده، مدل اولیه‌ی ای ۸ پلاس جدید بوده باشد؛ بر این اساس می‌توان احتمال داد که مدل نهایی این گوشی، دارای مشخصات بهبودیافته‌ای نسبت به موارد یادشده، باشد؛ برای مثال می‌توان انتظار بهره‌مندی آن از اندروید ۹ پای و اکسینوس ۹۶۱۰ را داشت. این مورد به‌خصوص در مورد پردازنده محتمل است؛ چرا که سامسونگ در مدل فعلی این گوشی، از پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۸۵ استفاده کرده است و به‌احتمال قوی می‌خواهد آن را در مدل جدید، ارتقا دهد.

با استناد به انتشار زودتر از موعد مقرر تاییدیه‌ی FCC و البته بالا آمدن صفحه‌ی پشتیبانی این گوشی در سایت Samsung، می‌توان گفت که احتمالا کره‌ای‌ها تاریخ عرضه‌ی محصول جدیدشان را به‌منظور کسب درآمد بهتر در فصل تعطیلات امسال (ماه دسامبر) تغییر داده و به‌جلو آورده‌اند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، احتمالا سامسونگ در ماه نوامبر پیش‌رو، از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات