گلکسی نوت 9 سامسونگ امتیاز ۱۰۳ را از DxOMark کسب کرد

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت ۹، جدیدترین فبلت بالارده‌ی سامسونگ با کسب امتیاز کلی ۱۰۳ در جایگاه دوم از بهترین‌های وب‌سایت DxOMark قرار گرفت.
تبلیغات

سامسونگ اواسط مرداد و در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه IFA طی رویدادی اختصاصی، جدیدترین محصول از خانواده‌ی نوت را رونمایی کردو اگرچه گلکسی نوت ۹ ویژگی‌های جدید گوناگونی نظیر قلم اس‌پن مجهز به بلوتوث را با خود به‌همراه دارد؛ اما مجموعه‌ی دوربین متفاوت، یکی از این ویژگی‌ها به‌حساب نمی‌آید، چرا که کره‌ای‌ها ترجیح داده‌اند تا از همان دوربین دوگانه‌ی گلکسی اس ۹ پلاس در عضو جدید سری نوت استفاده کنند و در عوض روی بهبود نرم‌افزار دوربین و اضافه‌کردن قابلیت‌هایی نظیر تشخیص سوژه تمرکز داشته باشند.

استفاده از دوربینی یکسان با پرچم‌دار خانواده‌ی اس، لزوما خبر مأیوس‌کننده‌ای محسوب نمی‌شود؛ چرا که +Galaxy S9 در زمینه‌ی عکاسی، دستگاهی توانمند محسوب می‌شود. ما پیش از این در بررسی جامع Galaxy Note 9 به ارزیابی عملکرد دروبین آن پرداختیم و حتی به تفاوت‌های عملکرد آن با اس ۹ پلاس پرداختیم؛ اما اکنون وب‌سایت DxOMark‌ نیز وارد عمل شده و نتیجه‌ی تست‌های خود را منتشر کرده است. فبلت جدید کره‌ای‌ها با کسب امتیاز کلی ۱۰۳ در آزمون‌های DxOMark به‌صورت مشترک با اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس، پس از هواوی پی ۲۰ پرو با امتیاز ۱۰۹ در جایگاه دوم قرار دارد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ / Samsung Galaxy Note 9

وب‌سایت DxOMark پرچم‌دار سامسونگ را محصولی توانمند در زمینه‌ی عکاسی می‌داند و در زمینه‌هایی مانند فوکوس خودکار، حفظ تعادل بین سطح جزئیات و کاهش نویز، کیفیت زوم و افکت بوکه‌ی واقع‌گرایانه، آن را تحسین می‌کند. بررسی‌های DxOMark حکایت از آن دارد که گلکسی نوت ۹ در محیط‌های روشن، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، اکسپوژر در آن معمولا مطلوب است و گستره‌ی داینامیکی تصاویر نیز کم‌نظیر هستند، این وب‌سایت تصاویر ثبت‌شده توسط نوت ۹ را شفاف، روشن و با تراز سفیدی دقیق می‌داند.

امتیاز DxOMark گلکسی نوت 9

کارشناسان DxOMark سطح نویز را پایین و تعادل بین نویز و بافت‌ها را مناسب عنوان می‌کنند؛ اما باور دارند که پرچم‌دار سامسونگ بیش از سایر رقبا به سمت سافت‌کردن جزئیات تمایل دارد. نوت ۹ در زمینه‌ی عکاسی امتیاز ۱۰۷ را از DxOMark دریافت کرده است. جدیدترین عضو خانواده‌ی نوت با کسب امتیاز ۹۴، در زمینه‌ی فیلم‌برداری نیز موفق ظاهر شده است و کارشناسان نقاط قوت در این زمینه را لرزش‌گیری تصاویر، کنترل سطح نویز، اکسپوژر مناسب، فوکوس خودکار سریع و رنگ‌های روشن عنوان می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات