تصویری از نمونه اولیه هواوی میت 20 پرو فاش شد

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از نمونه اولیه هواوی میت ۲۰ پرو، نمایشگر با لبه‌های خمیده و حاشیه‌‌ی باریک گوشی را به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد هواوی میت ۲۰ پرو منتشر‌شده است. به‌نظر می‌رسد که هواوی میت ۲۰ پرو و هواوی میت ۲۰ از پنل شیشه‌ای با حاشیه‌ی باریک بهره می‌برند. تصاویری که تاکنون از هواوی میت ۲۰ پرو منتشر‌شده‌ است، به‌خوبی طراحی آن را نشان نمی‌دهد. هرچند انتظار می‌رود که هواوی میت ۲۰ پرو از طراحی شیک و فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد. 

همان‌طور که پیشتر هم در خبرهای دیگری گفته‌شده بود، انتظار می‌رود هواوی میت ۲۰ با بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل و کوچک، و هواوی میت ۲۰ پرو با بریدگی بالای نمایشگر بزرگ‌تر به بازار عرضه شوند. تصاویر گرفته‌شده از نمونه‌ی اولیه‌ نیز این موضوع را تایید می‌کند. در خبر دیگری جزئیات دقیق‌تر از بریدگی بالای نمایشگر میت ۲۰ پرو هواوی در تصویر فاش‌شده جدید فاش‌ شد. 

میت 20 پرو

انتظار می‌رود که در قسمت بریدگی بالای نمایشگر هوای میت ۲۰ پرو شاهد سنسورهای دوربین برای اسکنر سه‌بعدی چهره باشیم. یکی دیگر از تفاوت‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، رزولوشن نمایشگر آنها است. هواوی میت ۲۰ از نمایشگر با رزولوشن  ۱٫۴۴۰ در ۳٫۱۲۰ پیکسل بهره می‌برد؛ در حالی که هواوی میت ۲۰ پرو از نمایشگر با رزولوشن ۱٫۰۸۰ در ۲٫۲۴۴ پیکسل بهره خواهد برد. به‌علاوه، همان‌طور که پیشتر گفته‌شده بود و در تصویر هم دیده ‌می‌شود، نمایشگر Mate 20 Pro از دو دارای لبه های خمیده است؛ در حالی که Mate 20 از نمایشگر مسطح و بدون لبه‌های خمیده  بهره می‌برد.

میت 20 پرو

انتظار می‌رود هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ پرو در تاریخ ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهرماه رسما رونمایی شوند. پیشتر هواوی میت ۲۰ لایت معرفی شد؛ پردازنده کرین ۷۱۰، چهار دوربین و طراحی شیشه‌ای از مشخصات اصلی آن است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات