پیش‌فروش قاب گوشی‌های آیفون 2018 پیش از رونمایی رسمی

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
تولید‌کننده‌ی قاب آیفون به‌ نام Nodus، قاب گوشی‌های آیفون‌ ۲۰۱۸ را پیش از معرفی رسمی با تخفیف ۲۰ درصدی پیش‌فروش می‌کند.
تبلیغات

تولید‌کننده‌ی قاب گوشی‌های آیفون به نام Nodus، تصاویری از قاب‌های گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ اپل را پیش از رونمایی رسمی در وب‌سایت خود به‌اشتراک گذاشته است و با تخفیف ۲۰ درصد به‌فروش می‌رساند.

تا زمان رونمایی رسمی آیفون‌ ۲۰۱۸ اپل چند روزی باقی‌ مانده است، ولی کاربران می‌توانند قاب چرمی گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ را با تخفیف ویژه‌ی ۲۰ درصد خریداری کنند. کاربرانی که سفارش‌های بالای ۳۰ دلار برای قاب‌های Access Case III و Classic Shell Case II داشته باشند، می‌توانند ضمن بهره‌مندی از تخفیف ۲۰ درصدی، از امکان حمل‌ونقل رایگان در سراسر جهان نیز بهره‌مند شوند.

قاب آیفون 2018

کاربرانی که برای خرید قاب‌های آیفون ۲۰۱۸ اقدام کنند و در خبرنامه‌ی نودوس‌ (Nodus) ثبت نام کنند، می‌توانند ضمن بهره‌مندی از تخفیف ۲۰ درصدی، ۵ دلار تخفیف بیشتر نیز دریافت کنند. قاب‌های Nodus، دست‌ساز بوده و از جنس چرم طبیعی ایتالیایی مرغوب ساخته شده‌اند. طراحی زیبا و جنس مرغوب قاب‌های این شرکت، جلوه‌ی خاصی به گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ خواهد داد، که مورد توجه هر گروه سنی قرار می‌گیرد. قاب Shell، بهترین قاب و پرچمدار نودوس محسوب می‌شود و با توجه به مرغوبیت جنس و طراحی زیبایی که دارد، از قیمت مناسب و خوبی هم برخوردار است. علاوه‌بر توجه به زیبایی قاب Case Shell، این محصول می‌تواند با قابلیت ضربه‌گیری از گوشی آیفون کاربر به‌خوبی محافظت کند و از ایجاد خراشیدگی روی گوشی جلوگیری کند. طراحی خوب قاب‌های چرمی، ظرافت گوشی‌های آیفون را بیش از پیش به‌نمایش می‌گذارد و استفاده از قاب باعث نمی‌شود احساس کنید که ظرافت و خوش‌دست بودن گوشی آیفون شما زیر سوال رفته است.

قاب آیفون 2018

با استفاده از محافظ مغناطیسی بسیار قدرتمندی که در داخل قاب قرار داده شده است، قاب گوشی به‌خوبی بسته می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۰ پوند، یک میکرو داک (Micro Dock) خریداری کنند که نواری باریک دارای خاصیت چسبندگی است و می‌توانید آن را روی هر سطحی بچسبانید و در صورت لزوم گوشی آیفون را به آن وصل کنید. میکرو داک معرفی‌شده از سوی شرکت نودوس، مدل Micro Dock III است که برای داخل خودرو بسیار مناسب طراحی شده است.  شرکت نودوس، قاب Shell Case II را در چهار رنگ قهوه‌ای، مشکی، دودی و طوسی  به بازار عرضه می‌کند.

قاب آیفون 2018

قاب  Access Case III، نیز گزینه‌ی بسیار خوب و مناسبی برای خرید است. جنس این مدل قاب هم چرمی، ولی ارزان‌تر از مدل قبلی است. قاب Access III به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی درب قاب کتابی آن بسته‌ می‌شود. گوشی آیفون در قاب کتابی بدون نیاز به چسب، گیره یا بست اضافی محکم بسته می‌شود. فناوری میکروساکشن نودوس، از گوشی آیفون به‌خوبی مخافظت می‌کند و در عین حال، امکان خارج کردن گوشی یا قرار دادن آن در قاب برای کاربر به‌سادگی قابل انجام است. قاب کتابی نودوس، بسیار باریکتر از مدل‌های دیگر در همین کلاس طراحی شده است و در حالت بسته به‌خوبی از دستگاه شما محافظت می‌کند. قاب Access Case III با فناوری شارژ Qi نیز سازگاری دارد و به‌رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، دودی و طوسی به بازار عرضه می‌شود.

البته شرکت تولیدکننده‌ی قاب نودوس، تخفیف ۲۰ درصدی را برای مدت زمان محدودی درنظر گرفته و این تخفیف تنها مربوط به گوشی‌های iPhone 2018 است. همانطور که گفته شد، کاربرانی که در خبرنامه‌ی نودوس عضو شوند، می‌توانند از تخفیف ۵ دلاری نیز علاوه‌بر ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات