آیفون 9، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس پلاس در رومانی پیش‌فروش شدند

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
یک فروشگاه آنلاین اهل رومانی به‌تازگی پیش‌فروش گوشی‌های آیفون ۹، آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس پلاس را آغاز کرده است.
تبلیغات

اپل قصد دارد طی کمتر از یک هفته‌ی دیگر، از آیفون‌های جدیدش به‌صورت رسمی رونمایی کند. در حالی که گفته می‌شد دو مدل از سه مدل آیفون ۲۰۱۸ قرار است آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس نام داشته باشند، اخیرا فروشگاهی آنلاین در کشور رومانی پیش‌فروش اسمارت‌فون‌های جدید اپل را آغاز کرده و از قدرتمندترین آیفون ۲۰۱۸، به‌عنوان آیفون ۱۰ اس مکس پلاس نام برده است.

این فروشگاه آنلاین که Quick Mobile نام دارد، تمامی گوشی‌های موردانتظار Apple را اخیرا لیست کرده است. همانطور که پیشتر گفتیم، فروشگاه یادشده برای هر دو مدل OLED آیفون ۲۰۱۸ از پسوند Xs استفاده کرده و آیفون ۶.۱ اینچ LCD را «آیفون ۹» نامیده است. جالب اینجا است که این فروشگاه، از آیفون ۶.۵ اینچی ۲۰۱۸ (پرچمدار امسال کوپرتینویی‌ها) به‌عنوان آیفون ۱۰ اس مکس پلاس یاد کرده است.

تمامی آیفون‌های ۲۰۱۸ در فروشگاه Qucik Mobile در دو رنگ‌بندی مشکی و سفید عرضه می‌شوند و این موضوع، شایعه‌ی اخیر در مورد تنوع بالای رنگ‌بندی آیفون LCD را تکذیب می‌کند. با نگاهی به صفحه‌ی مخصوص این گوشی‌ها در این فروشگاه، در می‌یابیم که اطلاعات درج‌شده در آن با شایعات اخیر مطابقت دارد. بر این اساس ظاهرا iPhone Xs و iPhone Xs Max Plus قرار است در سه مدل ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و iPhone 9 تنها در دو مدل ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار گیرند.

اپل آیفون 8  /  Apple iPhone 8

گاهی اوقات شرکت‌هایی نظیر اپل، جزئیات مربوط به دستگاه‌های معرفی‌نشده‌شان را در اختیار برخی خرده‌فروشی‌های موبایلی قرار می‌دهند تا آن‌ها بتوانند برای عرضه‌ی درست آن، برنامه‌های تبلیغاتی بچینند و صفحه‌ی ویژ‌ه‌ی محصول را به‌خوبی آماده کنند. البته در چنین مواقعی، معمولا فروشگاه‌‌های یادشده هیچ‌گونه اطلاعاتی را از این دستگاه‌ها تا پیش از معرفی رسمی، لو نمی‌دهند.

با این‌حال هنوز مشخص نشده که اطلاعات مربوط به آیفون‌های ۲۰۱۸ در Quick Mobile، توسط اپل در اختیار این فروشگاه قرار داده شده‌اند یا خیر. این احتمال هم وجود دارد که این فروشگاه صرفا بر اساس شایعات اخیر چنین صفحاتی را روی خروجی خود قرار داده باشد؛ با نگاهی دقیق و با در نظر گرفتن نبود جزئیات اصلی مرتبط به این گوشی‌ها نظیر ویژگی‌های نرم‌افزاری و مشخصات فنی، می‌توان گفت که دلیل دوم محتمل‌تر است.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این فروشگاه را مشاهده کنید:

پیش‌فروش آیفون 9، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس پلاس
پیش‌فروش آیفون 9، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس پلاس
پیش‌فروش آیفون 9، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس پلاس
پیش‌فروش آیفون 9، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس پلاس

اهالی کوپرتینو قصد دارند به‌زودی طی رویدادی ویژه در تئاتر استیو جابز، واقع در اپل پارک، از محصولات جدیدشان که شامل آیفون‌ها نیز می‌شود، رونمایی کنند. طبق شایعات اخیر، این شرکت قصد دارد در رویداد یادشده، از دو آیفون با نمایشگر OLED و یک آیفون میان‌رده با نمایشگر LCD رونمایی کند. از میان دیگر محصولاتی که انتظار معرفی‌شان را داریم، می‌توانیم به اپل واچ سری ۴ و مدل‌های جدید آیپد پرو اشاره کنیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات